Версия за печат

00842-2019-0001

BG-Златица:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер ОП-1 от дата 27.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776464

BG412, Община Златица, пл. Македония №1, За: Ива Петрова - ст. юрисконсулт, България 2080, Златица, Тел.: 0728 60201, E-mail: ob_zlatica@mail.bg, Факс: 0728 60202

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.zlatitsa.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.zlatitsa.bg/профил-на-купувача-обществени-поръчк/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг – проектиране, строително - монтажни работи, включително обща инфраструктура, доставка и монтаж на необходимото технологично оборудване и авторски надзор на компостираща инсталация и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци на територията на РДБО Златица“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнителят ще извърши следните дейности:Изпълнителят извършва следните дейности: Дейност 1. Изработване на инвестиционен проект във фаза: работен проект (работни чертежи и детайли) съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и съгласуване на изработените инвестиционни проекти с всички компетентни органи/лица и експлоатационни дружества до степен на готовност за възлагане извършването на оценка на съответствието по чл. 142, ал.6, т. 2 от ЗУТ – пълна проектна документация във всички части, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба 4/21.05.2001 г. . Тази дейност включва и се изпълнява в две части: Част 1: Изготвяне на работен проект за инсталация за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, включително доставка и монтаж на необходимото технологично оборудване. Част 2: Изготвяне на работен проект за общата инфраструктура и инсталацията за предварително третиране на битови отпадъци, включително доставка Дейност 2. Изпълнението на СМР на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци с капацитет от 2932т/г. до 3000т/г., в открити клетки с навес, чрез автоматизирана система за разместване и разбъркване. Изпълнителят следва да изготви цялата необходима документация по време на строителството, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. Дейност 3. Изпълнение на строително – монтажни работи на инсталация за предварително третиране. Изпълнението на СМР включва:Изграждане на обща инфраструктура и Изграждане на инсталация за предварително третиране, с два модула - сепарираща инсталация с капацитет от 5683т/г до 6000 т/г; инсталация за стабилизиране на подситовата фракция с капацитет до 2000 т/г.Изпълнителят следва да изготви цялата необходима документация по време на строителството, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г.Дейност 4. Доставка, монтаж и пуск на технологично оборудване, необходимо за инсталацията за компостиране. Оборудване, съоръжения и техника за инсталацията за компостиране, съгласно избраната технология - в открити клетки с навес, чрез автоматизирана система за разместване и разбъркване. Обучение на персонала за работа с инсталацията.Дейност 5. Доставка, монтаж и пуск на технологично оборудване, необходимо за инсталацията за предварително третиране на битови отпадъци. Оборудване, съоръжения и техника за инсталацията за предварително третиране, съгласно избраната технология - в два модула – сепарираща инсталация и инсталация за стабилизиране на подситовата фракция. Обучение на персонала за работа с инсталацията.Дейност 6. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството, съгласно одобрения работен проект на компостиращата инсталация, в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане и подписване на всички актове и протоколи по време на изпълнение на СМР, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г , до въвеждане на обекта в експлоатация, посещение на обекта(строежа) по време на авторския надзор, консултации на строителната площадка при изпълнение на обекта, извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивни чертежи при необходимост, съдействие на Възложителя при реализацията на проекта.Дейност 7. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството, съгласно одобрения работен проект на инсталацията за предварително третиране на битови отпадъци, в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане и подписване на всички актове и протоколи по време на изпълнение на СМР, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. до въвеждане на обекта в експлоатация, посещение на обекта(строежа) по време на авторския надзор, консултации на строителната площадка при изпълнение на обекта, извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивни чертежи при необходимост, съдействие на Възложителя при реализацията на проекта.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Обществената поръчка се финансира на основание Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансово помощ №BG16M1OP002-2.006-0003-C01, финансиран по ОП „Околна среда 2014-2020 г.“, приоритетна ос 2 „Отпадъци“, процедура BG16M1OP002-2.006 „Втора комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно и би довело до затруднения на възложителя. Предметът на обществената поръчка е изготвяне на работен проект, изпълнение на строително - монтажни работи на инсталация за компостиране и инсталация за предварително третиране на битови отпадъци, включително обща инфраструктура, доставка и монтаж на необходимото технологично оборудване и упражняване на авторски надзор по време на строителството. Разделянето му на обособени позиции или на отделни процедури е нецелесъобразно и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността предвид значимостта на инсталациите, както и до затруднения на възложителя за навременното въвеждане в експлоатацията на обекта. В допълнение на изложеното, така представен обектът предмета на поръчката напълно припокрива дефиницията за строеж по смисъла на ЗОП, тъй като след като бъде изпълнен ще представлява резултат от строителни работи, който е достатъчен сам по себе си да изпълнява икономически или технически функции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5329593.69 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 19, ал. 1 от ЗОП, във връзка чл.18, ал. 1, т. 1 и ал. 2 и глава единадесет „Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки“ от ЗОП. Настоящата обществена поръчка е „смесена“ по смисъла на чл.11 от ЗОП.Така предвидената открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта.С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на финансовите средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. За да осигури прозрачност и създаде ясни и точни правила, законодателят е придал на процедурата за възлагане на обществена поръчка един изключително формален характер, като всяко нарушение на процедурните правила препятства сключването на законосъобразен договор за изпълнение на обществената поръчка. Избягването на горепосоченото усложнение и предотвратяването на възможността най-изгодното предложение да бъде отстранено от участие в процедурата по изключително формални причини налага участниците да спазват стриктно настоящите указания и правилата на ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Дейностите в обхвата на поръчката, която следва да се извършат, както и конкретните изисквания за извършване на тези дейностите се изпълняват, съгласно общите договорни условия на ФИДИК: “ДОГОВОРНИ УСЛОВИЯ ЗА ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОРУДВАНЕ И ПРОЕКТИРАНЕ – СТРОИТЕЛСТВО ЗА ЕЛЕКТРО И МАШИННО-МОНТАЖНИ РАБОТИ И ЗА СТРОИТЕЛНИ И ИНЖЕНЕРНИ ОБЕКТИ, ПРОЕКТИРАНИ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Общи условия” - Международна Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC), 1-во изд., 1999 г. (Жълта книга на ФИДИК). При изпълнение на поръчката, следва да се прилагат разпоредбите на действащите нормативни актове в Република България, приложими към дейностите по тази обществена поръчка. Всички неуредени в документацията изисквания, произтичащи от предмета и естеството на поръчката, следва да се вземат предвид и да се изпълнят в съответствие с клаузите на Договора и приложимата нормативна уредба в областта на инвестиционното проектиране и строителство.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП– срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

27.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Магдалена Величкова Иванова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Златица