00604-2019-0003
Технически редакции | ||
27.02.2019 16:35 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2019 16:33 ч. : | 27/02/2019 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2019 16:33 ч. : | 27/02/2019 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Любимец:
Решение за откриване на процедура
29. Ландшафтна архитектура...
І: Възложител
Публичен
BG422, Община Любимец, ул. „Републиканска“ № 2, За: Радко Илиев - гл. специалист ИДОП, България 6550, Любимец, Тел.: 03751-8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751-8378
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.lyubimets.org/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://46.47.84.64/procurement/list/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
ИНЖЕНЕРИНГ на обект: "Реконструкция, паркоустройство и благоустройство на пешеходна зона, площадно и парково пространство” находящи се в УПИ XXIV - за парк в кв.57б и УПИ ХХХVІ - за обществено хранене, магазини и обществени сгради, в кв. 57, гр. Любимец"
В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности: 1. Изработване на работен проект: При изработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в „работния проект“ следва да бъдат изготвени в DWG и PDF формат или еквивалентни, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено-стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на „работния проект“ са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на „работния проект“ от Възложителя, консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. **Необходимото време за съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж не се включва в срока за изпълнение на поръчката. 2. Изпълнение на СМР: Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обектите съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър. 3. Авторски надзор по време на строителството: В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство. 4. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на дейността в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите, които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
С оглед планираните и проведени от Възложителя обществени поръчки със сходен предмет и липсата на основание за провеждането на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в глава двадесет и пета, раздел II от ЗОП ред за провеждане на публично състезание.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Любимец.
27.02.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Анастас Бончев Анастасов
Кмет на община Любимец