00360-2019-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.02.2019 15:21 ч. : | 27/02/2019 15:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.02.2019 15:21 ч. : | 27/02/2019 15:19 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, УМБАЛ Александровска ЕАД, ул. Св. Г.Софийски № 1, За: Гергана Дерменджиева, България 1431, София, Тел.: 02 9230628, E-mail: umbal.alexandrovska@gmail.com, Факс: 02 9230646
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.alexandrovska.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index.
Друг: Възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 16 ЗОП
Здравеопазване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Пряко договаряне
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Абонаментна поддръжка, консултиране и предоставяне на лицензионни права за специализиран програмен продукт за нуждите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД“
Абонаментна поддръжка и обслужване по програмни продукти, включваща консултации, отстраняване на неизправности, предоставяне на всички променени и допълнителни версии на програмния продукт, организиране на архив на базата данни и всички останали действия на изпълнителя, необходими за нормалната работа с програмния продукт, както и придобиване на лицензионни права. Обект на поддръжка са следните програмни продукти по работни места: Гама КОДМАСТЕР - 335 бр. Гама КАЛК - 4 бр. Гама КОНТ - 11 бр. Гама МУЛТИЛАБ -28 бр. DICOM Modality Worklist Server (Връзка с PACS) - 1 бр. Гама СТОР - 23 бр. Гама КОНКУРЕНТ - 3 бр. Гама МУЛТИЛАБ Интеграция с външна ЛИС (Лабораторна информационна система) - 1 бр. Гама ДИЕТИ -1бр. Гама Анкети - 1 бр. Гама wCONCURENT - 1 бр. От изпълнителят ще се изисква: 1. Оказване на консултации с цел методическа помощ по текущата работа и по проблеми, касаещи технологията на ползване на специализиран програмен продукт; 2. Отстраняване на неизправности по базите данни, възникнали в резултат на скрити програмни грешки (BUGS); 3. Предоставяне на всички променени и допълнени версии на програмния продукт, направени съобразно промените в нормативната уредба или по друга причина без допълнително заплащане; 4. Организиране на архив на базата данни и предоставените програмни продукти; 5. Отстраняване на неизправности по базите данни, възникнали в резултат на неспазване на технологичния ред за експлоатация на програмните продукти; 6. Предоставяне на версии, включващи допълнения във функционалността, непроизтичащи от промени в нормативната уредба; 7. Предоставяне на услуги при поискване, свързани с експлоатацията и актуализацията на програмните продукти извън посочените по-горе дейности. 8. Срок на реакция след подадена писмена заявка – не повече от 24 часа (в работно време) при отдалечен достъп и не повече от 72 часа (в работно време) при всички останали случаи. 9. Срок на отстраняване на повреда или извършване на услуга – до 24 часа ( в работно време) за въпросите, класифицирани като такива с много висок и висок приоритет и до 72 (седемдесет и два) часа (в работно време) за всички останали въпроси. 10. Извършване на дейностите, предмет на обществената поръчка, в извънработно време, по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ при наличие на техническа възможност. 11. Предоставяне на допълнителни лицензионни права, консултации и дейности при необходимост на възложителя. Срок на поддръжката – 12 месеца след сключване на договора. Място на изпълнение на поръчката е УМБАЛ “Александровска” ЕАД – ул. “Св. Г. Софийски” № 1.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на обособени позиции и възлагането на част от обществената поръчка на друго лице е невъзможно, предвид обстоятелството че "ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН, ПРОКОПОВ И С-ИЕ" СД е носител и собственик на авторските права върху внедрените програмни продукти и всичките техни модули.
НЕ
V: Мотиви
Въз основа на Договори №95/12.03.2004г., №260/16.06.2006г., №74/27.01.2012г., №151/19.03.2013г., №247/18.04.2013г., №397/17.06.2013г., №418/24.06.2013г., №836/08.11.2013г., №986/16.10.2014г., №Д-137/16.02.2015г., №Д-538/27.08.2015г., №Д-539/27.08.2015г. и №Д-616/19.12.2016г., в лечебното заведение са закупени, инсталирани и се използват следните програмни продукти: Гама КОДМАСТЕР; Гама КАЛК; Гама МУЛТИЛАБ; Гама СТОР; Гама ДИЕТИ. За целите на процеса на управление, във връзка увеличаване на обема и типовете данни ползвани при управление и разширяване на болничната дейност на УМБАЛ ”Александровска” ЕАД, който включва планиране, организация, координация, контрол и регулиране на дейностите в лечебното заведение, въз основа на договор № Д-ОП-35/19.10.2017 г. е изградена и интегрирана цялостна информационна система, предлагаща възможност за медицинска и финансова отчетност и анализ. Програмните продукти и внедряването на информационната система са предоставени от „ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН, ПРОКОПОВ И С-ИЕ“ СД. "ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН, ПРОКОПОВ И С-ИЕ" СД, ЕИК 121562456, със седалище в град София и адрес на управление - град София 1574, бул. “Шипченски проход” №63, ет. 2, телефон (02) 44 76 000, факс (02) 44 76 099, ел.поща gammaconsult@gammaconsult.com, представляванo от Деян Крумов Прокопов и Вълко Иванов Калинкин - Управители, е носител и собственик на авторските права върху внедрените програмни продукти и всичките техни модули, поради което тези обекти на права са освободени от претенции на други лица чрез патентоване на търговската марка. Програмният продукт е обект на авторско право, съгласно чл.3, ал.1, т.1, от Закона за авторското право и сродните му права /ЗАПСП/. Съгласно посочената разпоредба, компютърните програми са обект на авторско право, а неговите носители са лицата, в резултата на чиято творческа дейност е създадена компютърната програма. Налице е невъзможност УМБАЛ “АЛЕКСАНДРОВСКА” ЕАД да възложи абонаментната поддръжка на програмните продукти на друга фирма – производител на софтуер, тъй като това ще доведе до нарушаване на авторските права на производителя, до несъвместимост и технически затруднения при експлоатацията и поддръжката на вече закупените програмни продукти и до невъзможност за работа на лечебното заведение поради това, че дейността и отчетността се осъществява чрез наличния специализирания приложен софтуер. Предвид гореизложеното и с оглед факта, че дружеството „ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН, ПРОКОПОВ И С-ИЕ“ СД притежава изходния код (source code) и правата върху внедрените приложни програмни продукти и техните модули, изграждащи информационната система на УМБАЛ "Александровска" ЕАД, и има правото да прави промени по програмните кодове на внедрените програмни продукти, е на лице възможност за провеждането на процедура на основание чл. 182,ал. 1 във връзка с чл. 79, ал. 1. т. 3 от ЗОП.
На основание чл.65, ал.1 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП), възложителят няма да прилага чл.64, ал.2 и ал.3 от ППЗОП и няма да изпраща покана за участие в процедурата. Договор ще се сключи с "ГАМА КОНСУЛТ-КАЛИНКИН, ПРОКОПОВ И С-ИЕ" СД, ЕИК 121562456
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
На основание чл.65, ал.1 от ППЗОП възложителят ще сключи договор с посоченото в раздел V.2. от настоящето решение дружество, след влизане в сила на решението за откриване на процедурата. При подписване на договора изпълнителят следва да представи декларация, че притежава изходния код (source code) и правата върху приложните програмни продукти и техните модули, изграждащи информационната система на УМБАЛ „Александровска” ЕАД, документи по чл.67, ал.6 от ЗОП, декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.7 от ЗОП,както и гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора без ДДС - 2200 лв. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В случай, че изпълнителят избере да представи гаранция за изпълнение чрез парична сума, същата се превежда по следната сметка на възложителя: СОСИЕТЕ ЖЕНЕРАЛ ЕКСПРЕСБАНК АД BIC: TTBBBG22 IBAN BG 54 TTBB 9400 1526 8730 19
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал.1, т.5 от ЗОП, в 10-дневен срок от публикуването на настоящото решение.
27.02.2019 г.
VIII: Възложител
доц. д-р Костадин Георгиев Ангелов, дм
Изпълнителен директор