Версия за печат

00662-2019-0006

BG-Раднево:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер № 368 от дата 26.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817956

BG344, Община Раднево, Община Раднево, ул. Митьо Станев № 1, За: Николай Добрев - Нач. отдел “Общ. поръчки“, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 81242, E-mail: obshtina@obshtina.radnevo.net, Факс: 0417 82280

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://radnevo.acstre.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://46.40.124.24:81/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Благоустрояване на централен градски парк, гр. Раднево“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмета на поръчката включва строително-ремонти дейности във връзка с благоустрояване на Централен градски парк, находящ се в гр Раднево. Изпълнението им следва да се осъществява съгласно предвидените проектни решения в одобрения тенически проект и съгласно всички действащи и приложими нормативни актове, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката. Територията на парка е с обща площ от 30 105м2. Предвижда се централната пешеходна алея на парка да се изгради с настилки от цветни павета с размер 20/10/6 см, а второстепенните алеи – с асфалтова настилка, като в по-голямата си част ще са успоредни на главната алея по цялото протежение на обекта. Предвидено е изграждане на нова пешеходна връзка - рампа с наклон до 5%, както и на два броя детски площадки и един фитнес кът. На всички площадки ще се изгради и армирана бетонова настилка, на която ще се залепят каучоковите ударопоглъщащи плочи. Предвижда се възстановяване и актуализация на осветителите и стълбовете на парковото осветление. За отводняване на парковата площ, включваща зелени площи, алеи и детски площадки са предвидени 12 бр. дъждоприемни шахти - 9 бр. с единични оттоци и 3 бр. с двойни оттоци. Оттоците ще се заустват в съществуващ. Избрани са енергоспестяващи лампи LED с мощност 70W, които ще се монтират на стоманотръбни стълбчета с височина 3.5 м в бетонов фундамент в земята. В парка стълбовете ще се подновят с нови, както и осветителите и ще се проведе полагане на кабели в земята в ПВЦ тръби. Предвидени се дървесна и храстова растителност, подходяща за детски площадки, която е разположена така, че допринася за цялостната завършеност на площадките. За новопроектираните зелени площи ще се изгради нова поливна система, която да обезпечава необходимото количество вода и правилният растеж на дървесно-храстовата растителност и тревните площи. Предвидена е автоматизирана подземна система, която ще напоява растителността на територията на парка, посредством капково напояване и модерни роторни и ротаторни разпръсквачи. Подробно описание на всички дейности по изпълнение на поръчката се съдържа в техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация за обществена поръчка (Приложение № 1). В съответствие с разпоредбите на чл. 48, ал. 2 от Закона за обществените поръчки в случай, че в Техническа спецификация или в друг документ са посочени стандарт, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон следва да се чете и разбира „ИЛИ ЕКВИВАЛЕНТНО/И”!

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е обособен в обособени позиции, тъй като всички дейности, включени в предмета на поръчката са взаимосвързани и и се извършват на един обект на Възложителя. Разделянето на процедурата на обособени позиции би довело до различно начало на дейностите по поръчката, а оттам и до разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане стартирането на някои от дейностите. При евентуално разделяне на обособени позиции следва да се има предвид риска и възможността при отварянето на офертите на участниците да се окаже, че за някоя от обособените позиции липсват подадени оферти. Предвид горното, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно и би се отразило негативно на ефективността при изпълнението. В този смисъл е правилно да се приеме, че изпълнението на поръчката без разделянето й на обособени позиции ще гарантира постигане на оптимален резултат и ще предотврати евентуална липса на кохерентност между резултатите, постигнати вследствие изпълнението на отделните дейности. По този начин възложителят ще си гарантира: цялостно изпълнение на предвидените дейности предмет на поръчката, респективно един изпълнител ще носи отговорност за цялостната гаранционна поддръжка; ще се постигне оптимален процес на управление на предвидените дейности и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 935182.21 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

В изпълнение на чл. 17, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 20, ал. 2 от ЗОП и предвид стойността на настоящата обществена поръчка, последната се възлага чрез процедура „Публично състезание“. Провеждането на горепосочената процедура гарантира публичността при възлагане на поръчката, респективно прозрачността при разходването на финансовите средства, целта на закона, като се защити обществения интерес и едновременно с това – да се насърчи конкуренцията, като се създадат равни условия и прозрачност при възлагане на обществената поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

д-р Теньо Желязков Тенев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Раднево