Версия за печат

01467-2019-0015

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер РРС 19-013-1 от дата 26.02.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център, За: Радосвета Тончева, България 1784, София, Тел.: 02 28958967, E-mail: radosveta.toncheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Подмяна на маслонапълнена кабелна електропроводна линия 110 kV „Дондуков” от линеен ножов разединител 110 kV на ПС „Георги Димитров” до елегазов КРУ модул 110 kV в ПС „София-Център“ и частична реконструкция на двете подстанции, реф. № PPС 19 - 013

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда открита процидура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Подмяна на маслонапълнена кабелна електропроводна линия 110 kV „Дондуков” от линеен ножов разединител 110 kV на ПС „Георги Димитров” до елегазов КРУ модул 110 kV в ПС „София-Център“ и частична реконструкция на двете подстанции”, реф. № PPС 19 - 013. Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:Доставка на материали, апаратура, оборудване и съоръжения - сух алуминиев кабел 110 кV 1600 mm2 около 4200м,кабелна арматура,оптичен кабел около 1400м, цифрови защити,вентилни отводи 110 кV и др. Строително-монтажните работи (СМР) включват:Цялостен ремонт на съществуващото кабелно трасе между ПС„Георги Димитров“и ПС„София-Център“;Източване на кабелно масло и демонтаж на уредбата за захранването на съществуваща маслонапълнена КЕЛ 110 кV „Дондуков“ с масло в двата енергийни обекта;Демонтаж на съществуваща маслонапълнена КЕЛ 110 кV „Дондуков“ между ПС „Георги Димитров“ и ПС „София-Център“;Полагане на нов сух силов кабел 110 кV между ПС„Георги Димитров“ и ПС„София-Център“ по съществуващото кабелно трасе;Направа на съединителни муфи 110 kV и кабелни глави 110 kV за КЕЛ„Дондуков“;Монтаж на нови вентилни отводи 110кV;Снемане на технически характеристики;Демонтаж на съществуващи релейни защити;Полагане на нова оптична кабелна линия между ПС „Георги Димитров“ и ПС „София-Център“, както и на територията на двата енергийни обекта;Пусково - наладъчни дейности;Провеждане на 72 часови проби под товар за въвеждане на новоизградената суха КЕЛ 110 кV„Дондуков” и свързаните с нормалната експлоатация апарати в работен режим, включително и всички вериги за управление на компановъчните елементи в схемата на ПС „Георги Димитров“ и ПС „София-Център“; Геодезическо заснемане на новоположената КЕЛ 110 кV „Дондуков“;Обучение на специалисти на възложителя и др. Обемът и количествата на съответните доставки и строително монтажни работи са подробно описани в документацията за участие.Изпълнението на СМР ще се извърши въз основа на одобрен работен проект, който ще бъде предоставен на избрания за Изпълнител участник, след подписване на договора. Всички материали,съоръжения,техника и оборудване,необходими за изпълнение предмета на поръчката са задължение за доставка от избрания за изпълнител участник. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на ЗОП,документацията за участие,включително и на критериите за подбор посочени от възложителя в обявлението и документацията.Разглеждането и оценката на офертите,класирането на участниците и определянето на Изпълнител се извършва по реда на ЗОП,ППЗОП и документацията.Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта,определена по критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена”.На първо място се класира участникът получил най-висока комплекна оценка (най-много точки),съгласно Методиката за оценка от документация за участие.Срокът на договора е 24 месеца,считано от датата на сключването му. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят счита за нецелесъобразно разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции, тай като, дейностите по предмета на поръчката се изразяват в извършване на доставка на необходимите съоръжения, апарати и помощно оборудване и изпълнение на строително-монтажни работи въз основа на одобрен инвестиционен проект по отношение на точно определени енергийни обекти. Не се касае за типова дейност по извършване на строителство на определена територия, която може да бъде разделена на териториален или предметен признак, а за строителство, включително доставка на необходимото оборудване, по отношение на конкретно определени енергийни обекти, които попадат на точно определена географска територия в гр. София. Освен това дейностите по предмета на поръчката имат за цел, постигане на консолидиран резултат, изразяващ се в реконструкцията и модернизацията на конкретно определени енергийни обекти от критичната електроенергийна инфраструктура на Столична община. Поради горното всяко лице, което отговаря на изискванията на поръчката може да участва в нея, независимо от мястото на своето установяване.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1800000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Всеки участник задължително следва да извърши оглед на обектите, включени в предмета на поръчката, както следва: Разпределителна понижаваща подстанция „Георги Димитров” 110/10 kV на адрес в гр. София, ул. „Рила“ № 2; Разпределителна понижаваща подстанция „София-Център“ 110/10 kV на адрес в гр. София, ул. „Триадица“ № 8; Трасето на кабелна маслонапълнена електропроводна линия 110 kV „Дондуков“ между ПС „Георги Димитров“ и ПС „София-Център“. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на документацията в Профила на купувача до деня, предхождащ крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Лице за контакт за оглед на обектите към настоящата обществена поръчка, определено от Възложителя е Нинко Янев – тел. 0887932314, а в негово отсъствие Валентин Кръстев – тел. 0882048873. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обектите поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: •Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя); •Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще му бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Виктор Любомиров Станчев

VIII.2) Длъжност

Главен оперативен директор на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД и член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България"АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол N 463, т.9 от 20.02.2019 г.