Версия за печат

01467-2019-0014

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер РРС 19-012-1 от дата 26.02.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Александър Тучев, България 1784, София, Тел.: 02 8958919, E-mail: alexandar.tuchev@cez.bg, Факс: 02 8272171

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Строително-монтажни работи за реконструкция на въздушна електропроводна линия средно напрежение (СрН) 20 kV „Орцево“ находяща се на територията на област Благоевград, обслужвана от „ЧЕЗ Разпределение България” АД”, реф. № РРС 19-012

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва: Об. поз. № 1: „Строително-монтажни работи за реконструкция на въздушна електропроводна линия средно напрежение (СрН) 20 kV „Орцево“, находяща се на територията на област Благоевград, от разединител за открит монтаж, секционен (РОС) 4642 до РОС 4646“; Об. поз. № 2: „Строително-монтажни работи за реконструкция на въздушна електропроводна линия средно напрежение (СрН) 20 kV „Орцево“, находяща се на територията на област Благоевград, от разединител за открит монтаж, секционен (РОС) 4646 до ТП „Гарван“, с. Златарица“. Всеки участник може да подава оферта за няколко обособени позиции (една или повече обособени позиции, до максималния брой обособени позиции по предмета на поръчката) при условие, че отговаря на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и на изискванията на Възложителя, включително на критериите за подбор, посочени в обявлението и документацията за участие.Критерият за възлагане на настоящата обществена поръчка при определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена”.Класирането на участниците се извършва за всяка обособена позиция поотделно. На първо място по съответната обособена позиция се класира участникът, предложил най-ниска цена за изпълнение на видовете и количества работи, описани в количествено - стойностната сметка. Срокът на договора за всяка обособена позиция е 24 (двадесет и четири) месеца. Основните видове строително-монтажни работи, включително, но не само, включват: Демонтаж на изолаторни вериги СрН опъвателни или носителни с до 4 елемента, вкл. транспортиране на изолаторните вериги до склад (комплект за 1 фаза) с отсъединяване от АС проводник или клема - за корозирали с рязане-576бр.; Демонтаж на превръзки при стомано-алуминиев проводник-420бр.; Демонтаж на стълб тип дървен включително с премахване на подрезки за закрепването им в почвата-147бр.; Изправяне на стоманорешетъчен стълб тип НМГ 951+4-9бр.; Изправяне на стоманорешетъчен стълб тип НМГ 951-65бр.; Изправяне на стоманорешетъчен стълб тип ЪМ 40° - 501-7бр.; Изправяне на стоманорешетъчен стълб тип ЪМ20° 952-16бр.; Монтаж опъвателни вериги СрН с 2 бр. изолатори ПС 70/ силиконов с включено окачване на АС проводник-366бр.; Монтаж на стоящ изолатор тип ИНК -20/силиконов върху конзола на стълб-252бр.; Направа заземление със заземителен кол-254бр.; Изсичане на дребна растителност, с изнасяне на определено място от служител на РУГ (Районно Управление на Горите)-45 дка и други строително-монтажни работи, които подробно са описани по видове и количества в количествено-стойностната сметка за съответната обособена позиция.Изпълнението на договора за съответната обособена позиция ще започне след сключването му в зависимост от техническата готовност на възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени и др. В документа за възлагане на изпълнението се посочват и видовете материали, чиято доставка е задължение на Възложителя, както и тяхното количество и стойност. Документът за възлагане на изпълнението се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Срокът за изпълнение на работите, включени в КСС на обекта от предмета на об. поз. № 1 и на обекта от предмета на об. поз. № 2 е до 70 календарни дни за всяка от тях, считано от датата на възлагане със съответния документ за възлагане. Приемането на изпълнената работа по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора, по ред и начин, описани в договора. .... ОПИСАНИЕТО НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VII.1) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 920000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ IV.3) ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА: Всички транспортни и организационни разходи за доставката на материали до мястото на изпълнение на поръчката, извозване на демонтираните материали и съоръжения, товаро-разтоварни, почистване на строителната площадка, извозване и депониране на отпадъците са за сметка на Изпълнителя. Материалите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя се получават срещу приемо-предавателен протокол от складовата му база в град Дупница и след завършването на обекта остатъка от невложените материали се връща в същият склад в гр. Дупница, срещу складова разписка. Демонтираните материали, които са и остават собственост на Възложителя, се предоставят (връщат) също в складова база на Възложителя в гр. Дупница, като всички транспортни разходи са за сметка на Изпълнителя. Техническите изисквания за изпълнение на поръчката са посочени в раздел ІІ от документацията за участие и представляват приложение към договора.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Виктор Любомиров Станчев

VIII.2) Длъжност

Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол № 463 , т. 8 от 20.02.2019 г.