Версия за печат

01467-2019-0011

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер PPС 19-008-1 от дата 26.02.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Христо Чавдаров, България 1784, София, Тел.: 02 8958916, E-mail: hristo.chavdarov@cez.bg, Факс: 02 8272171

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Изпълнение на СМР за основен ремонт и реконструкция на сгради, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България” АД", реф. № РРС 19-008.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„ЧЕЗ Разпределение България” AД провежда «открита» по вид процедура с реф. № РРС 19-008 и предмет: „Изпълнение на СМР за основен ремонт и реконструкция на сгради, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България” АД”. Предметът на поръчката е разделен на 2(две) обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 –„Изпълнение на СМР за основен ремонт на административна сграда в гр. Левски, ул. „П.Р. Славейков“ № 28“. Обособена позиция 2 –„Изпълнение на СМР за реконструкция на аварийна служба „Север“, гр. София, ул. „Гинци“ № 32“. Всеки участник може да подава оферта само за една обособена позиция, при условие, че отговаря на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП) и изискванията към личното състояние и критериите за подбор, посочени от възложителя в обявлението и документацията за участие. Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта, определена по критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена”. На първо място за всяка обособена позиция поотделно се класира участникът получил най-висока комплекна оценка (най-много точки), съгласно методиката от документацията за участие. Договор се сключва с класирания на първо място участник за съответната обособена позиция. Срокът на договора е 24 месеца, считано от датата, на която е сключен. Основни видове строително монтажни работи (СМР) и техните количества,са както следва: За обособена позиция 1:Доставка и монтаж на подкеремидна паропропусклива мембрана(фолио)-320м2; Доставка и покриване на покрив с керемиди върху летви-320м2; Доставка и монтаж на топлоизолация от експандиран пенополистирол(EPS) 10см, включително шпакловка и мрежа-420м2; Полагане на фасадна силикатна мазилка с драскана структура-420м2; Направа на финна цялостна шпакловка по стени и тавани с подходяща финна шпакловъчна смес(2 слоя)-880м2;Доставка на цветна латексова боя и боядисване по стени и тавани(мин. 3 слоя)–стени-880м2;Доставка и монтаж на растерен окачен таван с минераловатни пана 60/60см(60/120см) включително метална конструкция и всички необходими компоненти за монтаж-360м2;Доставка и монтаж на гранитогресни плочи І-во качество-225м2;Доставка и монтаж на бяла 5-камерна PVC дограма-78 м2;Доставка и полагане на кабел ШВПС 3х1.5мм2 или еквивалентно/и-200м и други СМР, които подробно са описани по видове и количества в количествено-стойностната сметка. За обособена позиция 2:Разрушаване на тухлени зидове 25 см-30м3; Доставка и монтаж на бяла 5-камерна PVC дограма-25 м2;Направа на преградни стени от по два пласта на страна от пожароустойчиви гипсокартонени плоскости(d=12,5mm)-130м2;Направа на цялостна финна шпакловка по стени и тавани с подходяща финна шпакловъчна смес(2 слоя)-280м2;Доставка на латексова боя и боядисване по стени и тавани(мин. 3 слоя)-280м2;Доставка и монтаж на гранитогресни плочи І-во качество-125м2;Доставка и монтаж на водопроводна полипропиленова -PPr тръба с ал. вложка 20 мм,PN10-15м;Доставка и полагане на кабел ШВПС 3х1.5мм или еквивалентно/и-250м. и други СМР, които подробно са описани по видове и количества в количествено-стойностната сметка. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и най-малко следната информация: номер на документа за възлагане и дата на възлагане, видовете работи и доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. ВАЖНО: ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VII. 1) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 386000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

ВАЖНО: ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ IV.3) Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия,описани в договора. Всички допълнителни работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя. Всеки участник следва да извърши оглед на обекта не по-късно от 7 календарни дни преди крайната дата за подаване на оферти, посочена в обявлението. Искането за оглед следва да се съгласува писмено по e-mail, поне 3 работни дни предварително. Лице за контакт за оглед: Калина Костова, e-mail: kalina.kostova@cez.bg

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Виктор Любомиров Станчев

VIII.2) Длъжност

Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол № 463, т.7 от 20.02.2019 г.