Версия за печат

00604-2019-0002

BG-Любимец:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-09-113 от дата 26.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903686

BG422, Община Любимец, ул. „Републиканска“ № 2, За: Радко Илиев - гл. специалист ИДОП, България 6550, Любимец, Тел.: 03751-8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751-8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.lyubimets.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://46.47.84.64/procurement/list/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО – МОНТАЖНИ / СТРОИТЕЛНО – РЕМОНТНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ: „Сграда - „Младежки център”, находяща се в гр. Любимец, общ. Любимец, обл. Хасково”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката обхваща строително-монтажни/строително-ремонтни работи предимно вътре в сградата: Ремонтни дейнсти по Стълбище фоайета и главен вход, Зала I-ви етаж, Стая I-ви етаж под стълбище, II-ри етаж-зала, сцена, Открита тераса, Стая югозапад , Стълбище юг, Стаи в мазе и площадка пред стаи, Стая II-ри етаж над стълбище север, WC за неравностойно положение, Стая за хигиенистка, WC - изток I-етаж, WC в мазе, ВиК мивки в стаи I, II етаж и зала I етаж, доставка и монтаж на дограма, Направа на рампа за хора в неравностойно положение до главен вход, Ремонтни дейности по външно стълбище, част електро, отоплителна инсталация, пожароизвестяване, почистване на строителни отпадъци на сграда – Младежки център. Включват се следните основни дейности: Ремонтни дейности включващи доставка и полагане на бетонконтакт, циментопясъчен разтвор, настилка от гранит, направа на первази, изчукване стара мазилка и боя, доставка и полагане на дълбокопроникващ грунд, гипсома мазилка, фина гипсова шпакловка, латекс, гранитогрес, фаянс, доставка и монтаж на алуминиеви врати, витрини, доставка и направа на дюшеме с дъски, доставка и направа на окачен таван тип "Армстронг", направа на отоплителна инсталация, пожароизвестяване, част електро и др. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложенaта към документацията техническа спецификация и КС.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка включва строително-монтажни/ строително-ремонтни дейности предимно по вътрешната част на сграда – Младежки център. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни/строително-ремонтни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Едновременното участие на екипи на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 270833.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С оглед планираните и проведени от Възложителя обществени поръчки със сходен предмет и липсата на основание за провеждането на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в глава двадесет и пета, раздел II от ЗОП ред за провеждане на публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Любимец.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Анастас Бончев Анастасов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Любимец