00672-2019-0002
Технически редакции | ||
25.02.2019 14:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2019 14:35 ч. : | 25/02/2019 14:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.02.2019 14:35 ч. : | 25/02/2019 14:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Кнежа:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG314, Община Кнежа, ул. Марин Боев 69, За: Цветелина Калчева, България 5835, Кнежа, Тел.: 003599109 3571, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 003599132 7007
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.kneja.acstre.com/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.kneja.acstre.com/currentNews-1813-newitem.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Асфалтиране на улици от капиталовата програма на община Кнежа за 2019 г.
Предметът на настоящата поръчка е „Асфалтиране на улици от капиталовата програма на община Кнежа за 2019 г.“ и включва изпълнение на строително-монтажни работи на следните улици на територията на три от съставните селища на община Кнежа - гр.Кнежа, с Еница и с.Бреница: - ул. „Цанко Церковски” (в отсечката от ул. „Хаджи Димитър“ до ул. „Петко Напетов“), гр.Кнежа; - ул. „Васил Левски“ (в отсечката от ул. „Шипка“ до ул. „Опълченска“), гр.Кнежа; - ул. „Батак“ (в отсечката от ул. „Васил Левски“ до ул. „Райна Княгиня“), гр.Кнежа; - ул. „Димитър Благоев“ (в отсечката от ул. „Георги Димитров“ до ул. „Янко Сакъзов“), гр.Кнежа; - ул. „П.Д.Петков“ и ул. „Райна Княгиня“ (в отсечката от ул. „Димитър Бутански“ до ул. „Георги Михайлов“), гр.Кнежа; - ул. „Коста Гергов“ (в отсечката от ул. „Георги Димитров“ до ул. „Йорданка Николова“), с. Еница; - ул. „Кочо Чистеменски“ – площад (кръстовище между ул. „Стефан Кратунски“ , ул. „Кочо Чистеменски“ и ул. „Неофит Бозвели“), с. Бреница. С реализирането на настоящата поръчка се цели подобряване на експлоатационното състояние на уличните настилки на улиците в общината с оглед осигуряване на условия за нормално протичане на ежедневието на населението, безопасност на движението и комфорт на пътуващите, добро отводняване на улиците и осигуряване на условия за зимното им почистване. Ремонтът следва да се съобрази с техническите елементи на съществуващите технически дадености и настоящата спецификация. Финансирането е осигурено от собствени бюдетни средства и средства от републиканския бюджет. Строително-монтажните работи (СМР) следва да се изпълняват в съотвествие с изготвените количествени сметки, клаузите от проекта на договор и действащото българско законодателство за строителство. Предметът на поръчката включва следните дейности, свързани с изпълнението на отделните улици: - доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали, асфалтови смеси и материали за пътна основа; - извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания, когато е необходимо; - съдействие при съставяне на строителни книжа; - отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа в експлоатация; - гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на поръчката в съответствие с офертата. Подробно описание на поръчката се съдържа в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие, публикувана на профила на купувача.
ДА
1
НЕ
НЕ
Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение на СМР обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Ефективното изпълнение на настоящата обществена поръчка предполага възлагането на предвидените дейности в рамките на един договор и реализирането му от един изпълнител. Съдържанието на дейностите и съществуващата взаимосвързаност между тях не предпоставя възможността от изпълнението им чрез разделяне предмета на поръчката на отделни позиции – в конкретния случай не може да се счете, че дейностите могат да бъдат обособени до степен, позволяваща разделянето на предмета в самостоятелни договори. Изпълнението на поръчката без разделяне на обособени позиции ще гарантира постигане на оптимален резултат. Възлагането на обществената поръчка на един изпълнител ще гарантира постигането на оптимален процес на управление на целия договор и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем, което предвид техния характер следва да се окачестви като обстоятелство от съществено значение. Предвид горното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно, би се отразило негативно на ефективността при изпълнението и не би способствало за предотвратяване на рисковете, обичайно съпровождащи реализацията на проекти (договори), свързани с извършването на строителство.
НЕ
V: Мотиви
ССъобразно направеното планиране за необходим размер на разходите за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата поръчка, максималния разполагаем финансов ресурс на възложителя е в размер от 359 501,67 лева без ДДС. В конкретния случай, видно от посочения максимален разполагаем финансов ресурс на възложителя, приложимият ред за възлагане на настоящата поръчка е регламентирания в чл.18, ал.1, т.12 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). От друга страна, мотивът за избор на вида процедура се обосновава и от факта, че поради естеството на конкретната обществена поръчка, в т.ч. възможността достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на ограничена процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление, и безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в ЗОП за публично състезание. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на посочения вид процедура, целта на която, от друга страна, е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от общинския и държавния бюджет, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата. Това гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства, каквато несъмнено е една от водещите цели на община Кнежа, в качеството й на възложител на обществената поръчка.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да бъдат подавани в десет дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Решението може да се обжалва пред Комисията за защита на конкуренцията в 10- дневен срок от изтичането на седемдневния срок по чл. 179 ЗОП от публикуването в Регистъра на обществените поръчки на обявлението за обществената поръчка или обявлението за изменение или за допълнителна информация - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
25.02.2019 г.
VIII: Възложител
Илийчо Пламенов Лачовски
Кмет на Община Кнежа