00325-2019-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.02.2019 17:19 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.02.2019 17:14 ч. : | 22/02/2019 17:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.02.2019 17:14 ч. : | 22/02/2019 17:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив:
Решение за откриване на процедура
50. Медицинска техника
І: Възложител
Публичен
BG421, УМБАЛ Свети Георги ЕАД, изпълнителният директор, бул. Пещерско шосе 66, За: Христо Петков - специалист обществени поръчки, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: hristo_p1981@abv.bg, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.unihosp.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20190218CKpf5674679.
Публичноправна организация
Здравеопазване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Доставка на изплащане на фабрично нов линеен ускорител с необходимото окомплектоване за работа – дозиметрична апаратура, устройства за имобилизация и други, за нуждите на Клиника по лъчева терапия на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД – Пловдив
Поръчката включва доставка на изплащане на фабрично нов линеен ускорител с необходимото окомплектоване за работа – дозиметрична апаратура, устройства за имобилизация и други, за нуждите на Клиника по лъчева терапия на УМБАЛ „Свети Георги“ ЕАД – Пловдив, в това число обучение на персонала, гаранционно обслужване на апаратурата - отстраняване на гаранционни дефекти, така и сервизно обслужване - текуща поддръжка и профилактики, а така също и изработка на инвестиционни проекти за адаптиране на помещение в Клиника по лъчева терапия за инсталиране на линейния ускорител – част Технологична, Елек-тротехнологична, Лъчзащита и ОВК (при необходимост), както и КСС.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
Предвид прогнозната стойност на поръчката и във връзка с праговете по чл. 20, чл. 1, т. 1, буква "б" е налице основание за прилагане на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
С оглед на голямата прогнозна стойност на обществената поръчка е въведена по изключение възможност срокът на договора да надвиши 5 години, като по този начин да се гарантира финансовата стабилност на лечебното заведение и да се обезпечи рискът от ситуации на отрицателна диспропорция между парични вземания и парични задължения на месечна база. Възможността за по-дълъг срок на договора възниква също и поради условното финансиране на поръчката и липсата на възможност за точно прогнозиране на финансирането на поръчката към момента на откриването й, което налага и въвеждането на отлагателен срок от 24 месеца на реалното изпълнение на поръчката. Изпълнението на поръчката е под условия за осигурен финансов ресурс от възложителя и може да се възложи в срок до 24 месеца от сключване на договора, с изрично възлагателно писмо, изпратено до определения изпълнител. Срокът за изработка и представяне на инвестиционния проект е до 30 дни от възлагателно писмо. Срокът за доставка и въвеждане в експлоатация на апартурата е до 180 календарни дни, в който срок не се включва времето на администриране на преписката по въвеждане в експлоатация на апарата от РЗИ-Пловдив и Агенцията за ядрено регулиране. Срокът на изплащане на вноските е до 4 години. Преди възлагането на доставката и въвеждането в експлоатация на апаратурата, възложителят следва да осигури необходимите строителни-монтажни работи, съгласно представения от изпълнителя инвестиционен проект, както и необходимата верификационна система за работа с апаратурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
22.02.2019 г.
VIII: Възложител
проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м.
Изпълнителен директор