00233-2019-0031
Технически редакции | ||
14.02.2019 16:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.02.2019 16:04 ч. : | 14/02/2019 15:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.02.2019 16:04 ч. : | 14/02/2019 15:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
14. Инженерство, профил Транспорт
І: Възложител
Публичен
BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: Цветелина Николова, България 1233, София, Тел.: 0359 29322913, E-mail: tz.nikolova@rail-infra.bg, Факс: 0359 29310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктура
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Реконструкция на гаров комплекс Нова Загора – проектиране, строителство и авторски надзор
Обществената поръчка с предмет „Реконструкция на гаров комплекс Нова Загора – проектиране, строителство и авторски надзор“ включва изпълнението на следните основни дейности: -изготвяне на Техническия проект въз основа на приложения Идеен проект за приемното здание, първи перон и паркинг (за реконструкцията на втори, трети и четвърти перони има изготвен и приложен Технически проект); -изготвяне на работни чертежи и детайли по време на строителството; -актуализация на работните чертежи и детайли в процеса на строителството при възникване на необходимост във връзка с действителното състояние при разкриване на отделните елементи и/или по повод изменения в нормативната уредба и/или изготвяне на съвместни чертежи и записки с взаимодействащи проекти и/или при наличие на забележки от Нотифицирания орган; -провеждане на съгласувателни процедури за двата Технически проекта, а при необходимост – и на работните чертежи и детайли; -при установяване на съществени отклонения от одобрените технически проекти – изготвяне на проектна документация за издаване заповед за допълване на издаденото разрешение за строеж; -упражняване на авторски надзор по техническия проект, изготвен от Изпълнителя. (Авторският надзор за частта в обхвата на Техническия проект за реконструкция на пероните ще се осъществява от „ИНФРА ПРО КОНСУЛТ“ ООД.) -актуализация и допълване на предоставения от Възложителя Доклад за безопасност по смисъла на Наредба № 57 за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система на Европейския съюз; -подготовка, организация и поддържане на строителната площадка; -разрушаване на съществуващи сгради: приемно здание /2 етажа/ - ЗП 518,80 м2 и РЗП 762,00 м2; външна тоалетна-ЗП 48,6 м2; Пост 1 /три етажа/ - ЗП 35,99 м2 и РЗП 114,20 м2; Пост 2-/1 етаж/-ЗП 13,09 м2; демонтажни работи по коловозното развитие; при двата поста-изпълнение на вертикална планировка след разрушаването им; -изпълнение на временно строителство във връзка с: изместване на временно положение на осигурителната техника и телекомуникациите от приемното здание за осъществяване на непрекъснатост на експлоатационния процес по време на строителството; осигуряване на временни работни места за експлоатационния персонал и помещения за обслужване на пътниците; строителен лагер за персонала на Изпълнителя и Консултанта и складова база; -изграждане на ново приемно здание на един етаж със ЗП 382,1 м2, в т.ч. изпълнение на: изкопни и насипни работи, архитектурно-строителни работи, вътрешни и външни ВиК, противопожарен водопровод, електрически силнотокови и слаботокови инсталации, ОВК инсталации, външен дренаж, обзавеждане на обществени пространства, изграждане на система за визуална комуникация, осигуряване на достъпна среда, вертикална планировка, паркинг за 21автомобила; паркоустройство; -реконструкция на първи, втори, трети и четвърти перони със завишение на височината им от 330 на 550 мм, обединяване и удължаване на трети и четвърти перони в нов трети перон; прекъсване на трети коловоз и създаване на „коловоз 3.1 глух запад“ и „коловоз 3.2 изток“;първи и втори перон са с дължина 120 м; изпълнение на пешеходни пътеки и стълби за достъп до пероните; преустройство на контактната мрежа, сигнализацията и телекомуникациите във връзка с реконструкцията на пероните; осветление и отводняване на пероните; трети перон е с дължина 294 м, като перонът по дължина 151 м обслужва 2-ри коловоз, по дължина 75 м – коловоз 3.1 глух запад, по дължина 80 метра – коловоз 3.2 глух изток и по дължина 211 м - 4-ти коловоз; -Доставка на строителни материали, машини и съоръжения, оборудване и др; -Отстраняване на забележки по констатирани недостатъци; -Провеждане на тестове, проби и изпитания; -Изготвяне и комплектуване на строителна и екзекутивна документация; -Провеждане на мероприятията за информация и публичност.
НЕ
ДА
Проект „Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора“, по приоритетна ос 3 „Подобряване на интермодалността при превоза на пътници и товари и развитие на устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 - 2020
НЕ
Обществената поръча е обективно неделима поради естеството, обема и характера на предвидените за изпълнение дейности. Обхватът на поръчката включва изграждане на нова сграда на Приемно здание Нова Загора, направа на вертикална планировка около зданието и паркинг за автомобили, реконструкция и модернизация на перони и железен път, и свързаните с това преустройства на сигнализация, телекомуникации и контактна мрежа, разрушаване на съществуващо приемно здание и външна тоалетна, Пост 1 и Пост 2. Разделянето на поръчката на обособени позиции е технически и икономически нецелесъобразно, тъй като строителните дейности са технологично обвързани с основните работи по сградата на приемното здание, пространството около него, пероните и железния път в гара Нова Загора и възлагането на различни изпълнители би довело до невъзможност реализация на проекта и неговото въвеждане в експлоатация в определените срокове. Технологично, за да бъдат изпълнявани отделните сграда и съоръжения по отделни договори и с различни времеви програми би довело до значителни затруднения и допълнителни прекъсвания в графика за движението на влаковете, което ще затрудни експлоатация на гаровия комплекс, ще се отрази негативно на достъпа на пътникопотока и най-вече има опасност да застраши безопасността на движението и пътниците. За да се спази определена технологична последователност на видовете СМР, се налага да се извършват паралелно работи на обща строителна площадка, което при различни изпълнители ще доведе до изчакване за стартиране на различните договори и нежелателни допълнителни прекъсвания по време на строителния процес по отделните договори. С възлагане на обществената поръчка в цялост се дава възможност участниците, максимално да съобразят и осигурят технически капацитет и ресурс, необходим за завършване на проекта в срок, качествено и в цялост, като предаването му на Възложителя и цялата отговорност за гаранционното обслужване, ще бъде поета от един изпълнител, което е в интерес на Възложителя и ще улесни по-нататъшното обслужване и експлоатация на сградата и съоръженията в гаровия комплекс.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
В прогнозната стойност са включени 10% непредвидени разходи в размер на 247 701.32 лева. https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPocH5dAGOPCpw%3d%3d
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
14.02.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Красимир Христов Папукчийски
Генерален директор