00233-2019-0030
Технически редакции | ||
13.02.2019 15:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.02.2019 15:46 ч. : | 13/02/2019 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.02.2019 15:46 ч. : | 13/02/2019 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул.Княгиня Мария Луиза №110, За: Йордан Йорданов, България 1233, София, Тел.: 02 9322403, E-mail: j.jordanov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктура
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Механизирано подновяване на железния път в междугарието Стражица - Славяново текущ път №1 и № 2 от км 336+000 до 344+404 с обща дължина 16 808 м“
Раб. проект трябва да съдържа следните части:Геодезия;Железен път;Безнаставов релсов път;Контактна мрежа;Сигнал. и Телекомун.“;Шенаж и репераж;План за безопасност и здраве при раб.;Колич. сметки. Осн. ремонтни дейности: 1.Изпълн. на СМР по път №2 -Направа на временни пътища-1500м -Изсичане на храсти,клони и единични дървета-25212м2 -Изкоп в земно-скални почви за оформяне на берми и откоси с изнасяне до 150м и разриване-3500м3 -Подравняване на банкети на железния път-8404м -Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на дървена траверсова скара по звеневи способ и натоварване на транспорт-3921м -Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на стоманобет. траверси по звеневи способ и натоварване на транспорт-4483м -Монтаж и натоварване на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14 в МД база/на площадка-8404м -Полагане на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14-8404м -Механиз. укрепване на железен път след полагане-8404м -Първа нивелация-8404м -Втора нивелация-8404м -Трета нивелация-8404м -Механиз. планиране на баласт. призма след трета нивелация-8404м -Направа на безнаставов релсов път-8404м -Направа изкоп 09/04-IVк.п. и зариване-100м -Полагане кабел в изкоп до 3кг/м-1500м -Демонтаж и монтаж дросел трансформатор-4бр -Демонтаж на ЖБ стълб-497бр -Демонтаж на ЖР стълбове-4бр -Демонтаж единични обтяжки-125бр -Демонтаж на компенсиращи устроиства-92бр -Разрушаване на ЖБ стълбове-497бр -Направа на анкърни котви тип КИА-20бр -Монтаж обтяжка единична на котва-104бр -Направа и монтаж заземление и доставка и монтаж на нови хамути за жб стълб-345бр -Доставка и монтаж на автоматично компенсиращо устройство,газов тип със закрепващ елемент-48бр -Регула на КУ-50бр -Демонтаж на конзоли за оптичен кабел за ЖБ стълб-258бр -Временно изместване на оптичен кабел-8404м -Монтаж на конзоли за оптичен кабел на нови ЖБ стълбове-180бр -Инстал. на оптичен кабел по новите конзоли и стълбове-8404м 2.Изпълн. на СМР по път №1 -Направа на временни пътища-1500м -Изсичане на храсти,клони и единични дървета-25212м2 -Подравняване на банкети на железния път-8404м -Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на дървена траверсова скара по звеневи способ и натоварване на транспорт-3921м -Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на стоманобет. траверси по звеневи способ и натоварване на транспорт-4483м -Монтаж и натоварване на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14 в МД база/на площадка-8404м -Полагане на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14-8404м -Механиз. укрепване на железен път след полагане-8404м -Първа нивелация-8404м -Втора нивелация-8404м -Трета нивелация-8404м -Механиз. планиране на баластовата призма след трета нивелация-8404м -Направа на безнаставов релсов път-8404м -Изграждане на система за видеонаблюдение на жп прелез км.344+372-1бр -Надграждане на 2бр.перони сп.Горица от км336+050 до км336+150 с обща дължина 200м -Разваляне тухлена зидария 250мм на вароциментен разтвор на двуетажна сграда-345м3 -Демонтаж на ЖБ стълб-513бр -Демонтаж на ЖР стълбове-91бр -Демонтаж единични обтяжки-125бр -Демонтаж на компенсиращи устроиства-50бр -Разрушаване на ЖБ стълбове-513бр -Направа на анкърни котви тип КИА-40бр -Монтаж обтяжка единична на котва-104бр -Направа и монтаж заземление и доставка и монтаж на нови хамути за жб стълб-350бр -Доставка и монтаж на автоматично компенсиращо устройство,газов тип със закрепващ елемент-48бр -Регула на КУ-52бр -Доставка и монтаж на разединители 1250А със скрепителни елементи-7бр -Доставка и монтаж на сух трансформатор 25/0,22kV,5kVA със закрепващ елемент-1бр -Направа изкоп 0.9/0.4ІІІ-IVк.п. със зариване-1200м -Полагане кабел до 6кг/м-1200м -Монтаж на парков LED осветител 50W-8бр 3.Др. разходи Път №1 и №2 -Авторски надзор-120ч -Такси,оборудване и др. разходи за осъществ. на контрол при изпълн. на строит.-1бр
НЕ
НЕ
НЕ
В обхвата на поръчката е включен един обект, който е неделим. Дейностите, които следва да бъдат изпълнени в резултат на възлагането на обществената поръчка, са систематично свързани помежду си, поради което и разделянето им не е възможно от една страна, а от друга - технически и икономически нецелесъобразно и би довело до значителни забавяния и затруднения при реализиране на дейностите и отчитането на проекта. Предметът на поръчката не е обособен в обособени позиции, тъй като всички дейности, включени в количествената сметка са взаимосвързани и разделянето им е нецелесъобразно, тъй като ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост се избягват тези рискове и се дава възможност участниците, респ. бъдещият изпълнител максимално да съобразят и осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнението й в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPoZOsLa8lPNBA%3d%3d В прогнозната стойност възложителят е включил 2 348 424,54 лева без ДДС непредвидени разходи в размер на 10% върху изпълнение на СМР.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
13.02.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Красимир Христов Папукчийски
Генерален директор