Версия за печат

00964-2019-0004

BG-Генерал Тошево:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер 11 от дата 12.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852633

BG332, Община Генерал Тошево, ул.Васил Априлов № 5, За: Деян Димитров, инж.Станимира Лищева, България 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2020, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.toshevo.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://toshevo.org/g/?page_id=1407.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Извършване на строително-монтажни работи за обект: „Рехабилитация на част от водопроводната мрежа на с. Спасово, с. Кардам и с. Люляково, Община Генерал Тошево“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва извършване на СМР за изпълнение на следните дейности: За обект с. Спасово:Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90 - 5423.89 л.м.; Възстановяване на пътни настилки по цялата ширина след подмяна на ВиК мрежа Ф90 - 24859.92 кв.м.; За обект с. Кардам:Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90-801.06 л.м.;Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф110-3347.07 л.м. ДОСТАВКА И МОНТАЖ ТРЪБА - НОМИНАЛЕН ДИАМЕТЪР Ф 180 - 1337,88 л.м.; Възстановяване на пътни настилки след подмяна на ВиК мрежа-16368.35 кв.м.; ДОСТАВКА И ПОЛАГАНЕ НА ТРЪБА - НОМИНАЛЕН ДИАМЕТЪР Ф160-1492.05 л.м.; За обект с. Люляково: Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф90 - 2777.25 л.м.; Рехабилитация на част от ВиК мрежа Ф110-1965.7 л.м.; ДОСТАВКА И ПОЛАГАНЕ НА ТРЪБА - НОМИНАЛЕН ДИАМЕТЪР Ф160 - 381.03 л.м.; Възстановяване на пътни настилки след подмяна на ВиК мрежа - 12352 кв.м.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка се финансира по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” пo Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони по Договор за отпускане на БФП № 08/07/2/0/00641 от 12.10.2018 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не позволява разделяне на обособени позиции, тъй като представлява водопроводна мрежа с обща техническа функция, с огромно значение за водоснабдяването на гражданите на територията на Община Генерал Тошево. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността, както и до затруднения на Възложителя за навременното въвеждане в експлоатация на обекта. Освен това създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането на обекта и от оскъпяването на отделните видове дейности. В тази връзка, разделянето на процедурата на две или повече обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнение на съответните дейности, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строежа. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Това налага спазване на определена технологична последователност, използване на оборудването и взаимовръзка между отделните действия, с оглед постигане на необходимото качество и срок на изпълнение. Не на последно място, предвид обстоятелството, че проектът се финансира със средства от Европейския съюз, е необходимо да се следи за целесъобразното им разходване. Разделянето на поръчката на отделни обособени позиции ще доведе до затруднения в организирането на строителния процес и респективно в управлението и отчитането на инвестициоония проект. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено, некачествено изпълнение или загуба на евросредства. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 3961935.04 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 и чл. 19, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Предвид разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, настоящата обществена поръчка се възлага чрез публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.Редът за провеждане на процедурата е съобразен с прогнозната стойност на строителството - 3 961 935,04 лв. без ДДС, от които непредвидени разходи в размер на 139 810,16 лв. без ДДС и с обстоятелството, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определи техническата спецификация, което от своя страна е основание да не се прилага друг вид процедура, освен избраната.Възложителят счита, че именно тя, в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства по проекта, защитавайки обществения интерес, посредством постигане на най-добри условия за Възложителя като едновременно с това насърчава конкуренцията, създавайки равни условия за участие на всички заинтересовани лица.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Деян Йорданов Димитров

VIII.2) Длъжност

Заместник кмет на Община Генерал Тошево, упълномощен със Заповед № 549/27.06.2018 г. на Кмета на Община Генерал Тошево