Версия за печат

00189-2019-0004

BG-Севлиево:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 0103 от дата 12.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215889

BG322, Община Севлиево, пл. Свобода № 1, За: Стефан Тотевски, България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396177, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sevlievo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sevlievo.bg/bg/article/3419/mbal-smr.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

”Избор на изпълнител за извършване на строително ремонтни работи на вътрешно отделение за обект: МБАЛ „ Д-р Стойчо Христов“ – гр.Севлиево.“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Вътрешното отделение е обособено самостоятелно на трети етаж в сградата на МБАЛ „Д-р Стойчо Христов“ ЕООД, град Севлиево. В болничните стаи и лекарски кабинети по таваните и стените се е образувал мухъл, като на места мазилката е компрометирана. Настилката е от компрометиран балатум. Вратите на помещенията са изгнили и деформирали се с времето. Осветлението се осъществява от стари осветители с луменисцентна светлина. Водопроводната инсталация е в лошо състояние, като на много места има течове и конденз. Целият етаж се обслужва от две санитарни помещения, в които работи само по една тоалетна. Помещенията са в окаяно състояние с изгнили и в някои случаи липсващи врати, което не позволява нормалното им използване от болни и персонал. Към момента отделението разполага с 10 болнични стаи, 6 кабинета, 4 тоалетни, 2 от които с бани, 2 стаи за почивка и трапезария. През 2018 год. е извършен ремонт на част от помещенията в отделението. Строително-ремонтните работи предвиждат обособяването на 6 броя болнични стаи, 1 болнични стаи за интензивно лечение,стая за дежурство на сестрите,, манипулационна, кабинет технически сътрудници помещения за съхранение на медикаменти , бельо и инвентар. В болничните стаи ще се обособят самостоятелни тоалетни.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите, които следва да се извършат в настоящата обществена поръчка са систематично свързани, поради което с оглед правилното и последователно изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, същата не се разделя на обособени позиции. Разделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции би затруднило и възложителя по отношение на процесите по възлагане и контрол на дейностите, предмет на поръчката.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 83333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общо планираните средства, които възложителят предвижда за текущата финансова година са в размер, който попада в обхвата на чл.20, ал.2,т.1 от ЗОП и на основание чл.18, ал.1, т. 12 от ЗОП следва да обяви публично състезание за избор на изпълнител на обществена поръчка. Избраната процедура има за цел да осигури максимална прозрачност и публичност при избора на изпълнител.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Д-р Иван Тодоров Иванов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Севлиево