Версия за печат

00212-2019-0002

BG-Петрич:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 3 от дата 11.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024916

BG413, Община Петрич, ул.Цар Борис III № 24, За: инж. Галина Терзиева, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69128, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.petrich.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://info-m.eu/petrichnew/?p=6043.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово, Община Петрич и подмяна на амортизирани участъци от съществуващата водопреносна мрежа в с. Кърналово, Община Петрич“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект „Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово, Община Петрич и подмяна на амортизирани участъци от съществуващата водопреносна мрежа в с. Кърналово, Община Петрич“ - Довеждащ водопровод обслужващ с.Михнево и с.Кърналово от сондажни кладенци до помпена станция и резервоар - с дължина L= 3828 m; - Подмяна на амортизирани участъци от съществуваща водопроводна мрежа с.Кърналово - с дължина L= 3370 m; - Изграждане на експлоатационен сондаж за вода намиращ се в района на гр.Петрич за водоснабдяване на с.Михнево и с.Кърналово – 1 бр.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Събразно разпоредбите на чл.46, ал.1 от ЗОП Възложителят не разделя поръчката на обособени позиции, тъй като счита за целесъобразно и съответстващо на интересите на общината цялостното изпълнение на поръчката да се осъществява от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1643000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид стойността на обществената поръчка и във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, както и чл.21, ал.16, т.1 от ЗОП, Възложителят провежда процедура - публично състезание, и при стриктно спазване на общите разпоредби и основните принципи при възлагането на обществени поръчки.. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Дейностите от настоящия договор ще бъдат изпълнявани при условия на отложено изпълнение, съгласно чл.114 от ЗОП. Към датата на публикуване на обявата за настоящата обществена поръчка финансирането не е осигурено. В случай, че се подпише договор за изпълнение на обществената поръчка, а финансирането не бъде осигурено, на основание чл. 114 от ЗОП всяка от страните може да поиска прекратяване на договора след изтичане на 3 месечен срок от неговото сключване. В такъв случай ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да претендира заплащане, обезщетение за вреди, неустойки и/или пропуснати ползи, както и други обезщетения от какъвто и да било характер или предмет.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Петров Бръчков

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Петрич