00601-2019-0004
Технически редакции | ||
08.02.2019 14:35 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.02.2019 14:24 ч. : | 08/02/2019 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.02.2019 14:24 ч. : | 08/02/2019 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Долна Митрополия:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG314, Община Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий №39, За: Михаил Христов - Юрисконсулт, България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: dolnamitropolia@el-soft.com, Факс: 064 680704
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://dolnamitropolia.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190208FwqV1438572.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и съоръженията към тях в гр. Тръстеник и гр. Долна Митрополия, община Долна Митрополия по ПРСР 2014¬- 2020 г. по обособени позиции“
Кметът на Община Долна Митрополия в качеството си на Възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП ще проведе открита процедура за възлагане на обществена поръчка по чл. 20, ал. 2, т. 1, б.”а“ от ЗОП с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и съоръженията към тях в гр. Тръстеник и гр. Долна Митрополия, община Долна Митрополия по ПРСР 2014¬- 2020 г. по обособени позиции“. В обхвата на поръчката са включени следните обекти, обособени в отделни позиции: • Обособена позиция №1: „Изпълнение на СМР за реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и съоръженията към тях в гр. Тръстеник, община Долна Митрополия по ПРСР 2014¬- 2020 г."; • Обособена позиция №2: „Изпълнение на СМР за реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и съоръженията към тях в гр. Долна Митрополия, община Долна Митрополия по ПРСР 2014¬- 2020 г." Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
НЕ
ДА
Обществената поръчка ще се финансира по проект „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и съоръженията към тях в гр. Тръстеник и гр. Долна Митрополия, община Долна Митрополия» , съгласно договор № 15/07/2/0/00687 от 04.07.2018 г. за безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура”, мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 година.
ДА
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.1, т.1, буква „а” от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност по-голяма или равна на 5 000 000 лева, Възложителят прилага някоя от предвидените в чл. 18, ал.1, т.1-11 на ЗОП. В конкретния случай, прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 1 828 912,76 лева без ДДС, но на Възложителя към момента на стариране на действия по възлагане на настоящата обществена поръчка са известни и други поръчки за възлагане със сходен предмет и тяхната обща стойност надвишава стойността по чл. 20, ал.2, т. 1 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Този ред за възлагане в най-голяма степен гарантира публичността при провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Гаранции за изпълнение: Гаранция,обезпечаваща авансово предоставените средства.Преди извършване на авансово плащане по договора Изпълнителят предоставя на Възложителя гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства по договора. Гаранция, обезпечаваща изпълнението - Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Същата може да се предостави в една от следните форми: Парична сума; Банкова гаранция;Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя - условията по гаранциите са описани в Указанията неразделна част от Документацията за участие. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема:Авансово плащане в размер на 40% (четиридесет на сто) от договорената ценаи се извършва в срок от 30 (тридесет) дни, след датата на последното по време действие:-- съгласуване от ДФЗ – РА на проведената процедура за възлагане на обществената поръчка и сключения договор;- получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ – РА по ДБФП № 15/07/2/0/00687 от 04.07.2018 г.. за изпълнение на проект: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи общински улици и съоръженията към тях в гр. Тръстеник и гр. Долна Митрополия, община Долна Митрополия» ;-представяне от Изпълнителя на Възложителя на гаранция за авансово предоставени средства;-издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената; Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, но не повече от одобрената от финансиращия орган сума за изпълнение на дейностите по настоящия договор, съгласно съгласно ДБФП № 15/07/2/0/00687от 04.07.2018 г., е дължимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие:- Протокол образец 19 за установяване на извършените видове и количества строително-монтажни работи, одобрен от Възложителя, Изпълнителя и Строителния надзор, както и протокол за обема на извършената работа;- Констативен акт образец 15 (съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. За съставяне на актове и протоколи по време на строителството);- Протокол Образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа /съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003г за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/; - Попълнена фактура за размера на окончателното плащане.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 ЗОП.
08.02.2019 г.
VIII: Възложител
Поля Василева Цоновска
Кмет на Община Долна Митрополия