01031-2019-0002
Технически редакции | ||
08.02.2019 13:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.02.2019 13:11 ч. : | 08/02/2019 12:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.02.2019 13:11 ч. : | 08/02/2019 12:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Чипровци:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG312, Община Чипровци, бул. Петър Парчевич №45, За: Елена Йорданова Кръстева - гл. експерт Обществени поръчки и проекти, България 3460, Чипровци, Тел.: 09554 2828, E-mail: chiprovci@mail.bg, Факс: 09554 9613
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://chiprovtsi.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.chiprovtsi.bg/section-24-profil_na_kupuvacha.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Ремонт и реконструкция на улици и тротоари на територията на община Чипровци“
Предметът на обществената поръчка предвижда изпълнение на ремонт и реконструкция на улици и тротоари на територията на Община Чипровци. Конкретните дейности с количества и видове работи по извършване на СМР/СРР ще бъдат задавани от Възложителя. В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя, съдържащи се в ТОМ II от документацията за обществената поръчка.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на обществената поръчка не позволява нейното разделяне на обособени позиции, тъй като същият обхваща улична мрежа с обща техническа функция, със съществено значение за свободното придвижване на жителите на територията на община Чипровци. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността. Освен това се създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането на обекта и от оскъпяването на отделните видове дейности. В тази връзка, разделянето на процедурата на две или повече обособени позиции създава риск и може да доведе до различно начало на изпълнение на съответните дейности, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строежа. Предметът на поръчката в случая представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като същите са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Това налага спазване на определена технологична последователност, използване на оборудването и взаимовръзка между отделните действия, с оглед постигане на необходимото качество и срок на изпълнение. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителството е на прогнозна стойност в диапазона от 270 000 до 5 000 000 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал.1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая, прогнозната стойност на обществена поръчка е 583 333.33 лева без ДДС и предвид обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне", както и че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, са налице условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
08.02.2019 г.
VIII: Възложител
Пламен Макавеев Петков
Кмет на Община Чипровци