00233-2019-0014
Технически редакции | ||
29.01.2019 13:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2019 13:20 ч. : | 29/01/2019 11:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2019 13:20 ч. : | 29/01/2019 11:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул.Княгиня Мария Луиза №110, За: Йордан Йорданов, България 1233, София, Тел.: 02 9322403, E-mail: j.jordanov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктура
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Механизирано подновяване на железния път от км 201+530 до км 204+050 с дължина 2520 м в междугарието Кръстец – Радунци“
Работният проект трябва да съдържа: - Част „Геодезия” - Част „Железен път“ - Част „Контактна мрежа“ - Част „Сигнализация и Телекомуникации“ - Част „Работен проект за организация и изпълнение на строителството (РПОИС)“ - Част „Шенаж и репераж” - Част „План за безопасност и здраве при работа“ - Част „План за управление на отпадъците“ - Част „Количествена сметка“ Основни ремонтни дейности: - Изграждане и възстановяване на временни пътища-2520м - Изсичане и изкореняване на храсти,клони и дървета-11500м2 - Монтаж и натоварване на нов железен път с релси тип 60-2520м - Полагане на нов железен път-2520м - Механизирана пресявка на баластовата призма с извозване на отсевки и разстилане на депо-2520м - Първа нивелация-2520м - Втора нивелация-2520м - Трета нивелация-2520м - Направа на безнаставов релсов път-2520м - Земно-скален изкоп за канавки-1014м3 - Земно-скален изкоп за дренаж-36м3 - Подравняване на банкети от двете страни на железния път-2530м - Демонтаж на ЖБ стълб-15бр. - Демонтаж анкерна котва-3бр. - Демонтаж обтяжка на котва-4бр. - Демонтаж на средна анкеровка-1бр. - Демонтаж на жр стълб-3бр. - Демонтаж на фундамент на жр стълб-3бр. - Демонтаж на еднопътни конзоли-17бр. - Демонтаж на хамути и заземления за ЖБ стълб-15бр. - Демонтаж на хамути и заземления за ЖР стълб-2бр. - Демонтаж на КУ-3бр. - Разрушаване на жб стълбове-15бр. - Изправяне на стълб БМК 5,7/11-15бр. - Направа фундамент тип Ф"С" за БМК 5,7/11-15бр. - Изправяне на жр стълб тип МА-1 с пети-1бр. - Изправяне на жр стълб тип МПК 7/8 с пети-2бр. - Направа на анкърна котва тип КИА-3бр. - Монтаж на съществуващи хамути и заземления на ЖБ стълбове-15бр. - Монтаж на съществуващи винкели и заземления на ЖР стълбове-3бр. - Направа изкоп 0,4/0,9-III категория почва и зариване-1280м - Полагане кабел до 6 кг/м-1260м - Изтегляне на кабел в тръба до 6 кг/м-360м - Монтаж съединителна муфа 18-23 ч.-50бр. - Полагане кабел в изкоп до 3кг/м-1220м - Изтегляне на кабел в тръба до 3 кг/м-240м - Обработка на един брой венелитов кабел-6бр. - Монтаж кабелна муфа-10бр. - Демонтаж светофор с метален стълб-1бр. - Монтаж светофор с метален стълб на фундамент-1бр. - Демонтаж ТК (КЕРВ)-1бр. - Монтаж ТК (КЕРВ)-1бр. - Демонтаж РК-1бр. - Направа и монтаж РК 32 кл.-1бр. - Демонтаж указателна табела-1бр. - Монтаж на указателна табела-1бр. - Заземяване на светофор мачтов/указателна табела-4бр. - Изолиране действието на АПУ и ТДИ-1бр. - Регулация и проба на АПУ и ТДИ-1бр. - Регулация и проба на един бр. стр.сигнал-8бр. - Пускане в експлоатация на АПУ и ТДИ-1бр. - Трансбордиране на пътници-62720км - Авторски надзор-100часа - Такси, оборудване и други разходи за осъществяване на контрол при изпълнение на обекта-1бр.
НЕ
НЕ
НЕ
Всички дейности, включени в количествената сметка са взаимосвързани и разделянето им е нецелесъобразно, тъй като ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост се избягват тези рискове и се дава възможност участниците, респ. бъдещият изпълнител максимално да съобразят и осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнението й в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPomD7FRTnjw1A%3d%3d В прогнозната стойност възложителят е включил 273 378,85 лева без ДДС непредвидени разходи в размер на 10% върху Етап II-Изпълнение на СМР (с приспаднати авторски надзор и такси, оборудване и други разходи за осъществяване на контрол при изпълнение на обекта).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
29.01.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Красимир Христов Папукчийски
Генерален директор