Версия за печат

00040-2019-0007

BG-Свиленград:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер 84 от дата 22.01.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903825

BG422, Община Свиленград, бул. България № 32, За: Грозденка Дюлгерова, Магдалена Йосифова, България 6500, Свиленград, Тел.: 037974-308; 037974-351, E-mail: obshtina@svilengrad.bg, Факс: 037974-371

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svilengrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://svilengrad.nit.bg/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на СМР на обект: „Реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа на с. Левка”, в изпълнение на договор №26/07/2/0/00475 от 24.10.2018г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена е „Извършване на СМР на обект: „Реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа на с. Левка”, в изпълнение на договор №26/07/2/0/00475 от 24.10.2018г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020”. Предметът на поръчката включва: • изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, техническия проект, количествените сметки и техническите спецификации,включително мобилизационни, подготвителни и организационни дейности, доставка на материали, механизация, работна сила и други; • Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а, ал 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; • Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • отговорност през гаранционния период. Изграждане/реконструкция на водопроводна мрежа с дължина 3 847 м (без СВО), прилежащите СВО и съоръжения към тях съгласно инвестиционния проект.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Изпълнение на договор №26/07/2/0/00475 от 24.10.2018г. за отпускане на БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020”

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. На първо място, с оглед специфичния характер на възлаганите услуги, множеството изисквания към тяхното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, и между всеки от тях и възложителя. . Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Сумата, предвидена за настоящата обществена поръчка, е обща и включва всички дейности, необходими за реализацията на предмета на поръчката. Към настоящия момент не може да бъде определена и не са известни конкретните стойности за извършване на СМР на водопроводите по всяка отделна улица и СВО-тата към тях. Това поставя и категоричната невъзможност да бъдат обособени позиции по конкретната поръчка. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, тъй като при повече от един изпълнител на даден обект координацията между отделните изпълнители води до множество забавяния. Нуждата от завършване на обекта във възможно най-кратки срокове се обуславя и от факта, че с реализацията на обекта ще бъдат разрешени много важни проблеми, засягащи населението на общината. Съдържанието на дейностите на обекта не предпоставя възможността от изпълнението им чрез разделяне предмета на поръчката на отделни позиции – в конкретния случай не може да се счете, че дейностите могат да бъдат обособени до степен, позволяваща разделянето на предмета в самостоятелни договори. Изпълнението на поръчката без разделяне на обособени позиции ще гарантира постигане на оптимален резултат. Възлагането на обществената поръчка на един изпълнител ще гарантира постигането на оптимален процес на управление на целия договор и един отговорен контрагент за дейностите в пълен обем, което предвид техния характер следва да се окачестви като обстоятелство от съществено значение. Предвид горното разделянето на обществената поръчка на обособени позиции се явява нецелесъобразно, би се отразило негативно на ефективността при изпълнението и не би способствало за предотвратяване на рисковете, обичайно съпровождащи реализацията на проекти (договори), свързани с извършването на строителство. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 838742.74 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.196,ал.1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подаде в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл.197 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.01.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Георги Стоянов Манолов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Свиленград