Версия за печат

00233-2019-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 2 от дата 08.01.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза №110, За: Цветелина Николова, България 1233, София, Тел.: 0359 29322913, E-mail: tz.nikolova@rail-infra.bg, Факс: 0359 29310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Реконструкция на гаров комплекс Стара Загора – проектиране, строителство и авторски надзор

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В обхвата на обществената поръчка се включват следните дейности: изготвяне и съгласуване на Техническия проект, разделен на подобекти: Приемно здание, Пешеходен подлез, Перонни покрития на 2-ри и 3-ти перони, Първи перон;, Пост 1; Пост 2; по време на строителството допълване на Техническия проект с необходимите работни чертежи и детайли; актуализация на Техническия проект и/или работните чертежи и детайли по време на строителството при възникване на необходимост от допълване във връзка с действителното състояние при разкриване на отделните елементи в обхвата на поръчката и/или по повод изменения в нормативната уредба и/или изготвяне на съвместни чертежи и записки за допирните точки с взаимодействащи проекти и/или при наличие на забележки от Нотифицирания орган изготвяне на работните чертежи и детайли в съответствие с изискванията на ТСОС ЛНП; при установяване на съществени отклонения от одобрения технически проект, подготовка на проектната документация, необходима за внасяне за одобрение на измененията при условията и по реда на чл.145 в сроковете по чл.144, ал.3 от ЗУТ и за издаване заповед за допълване на издаденото разрешение за строеж;провеждане на всички съгласувателни процедури за Техническия проект; упражняване на авторски надзор по време на строителството по смисъла на чл.162, ал.2 от ЗУТ; Актуализация на Доклада за безопасност по смисъла на Наредба № 57 за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система на Европейския съюз; подготовка, организация и поддържане на строителната площадка; демонтажни работи, управление на строителните отпадъци; за Приемно здание - пълно архитектурно обновяване, промяна във функционалното разпределение, конструктивно укрепване, подмяна на носещи елементи и изграждането на нови; подмяна електрическа инсталация, ОВК инсталация, вътрешната и площадкова В и К мрежа, осигуряване на достъпна среда, частична външна хидроизолация на първи сутерен и изпълнение на дренаж, подмяна на настилки на първи перон и около приемното здание;За 2ри и 3ти перон - демонтаж на съществуващите перонни покрития, укрепване и частична подмяна на носещата конструкция, монтаж на покритие от LT ламарина, улуци, водосточни тръби, оформяне на борд, монтаж на окачена облицовка от алуминиеви композитни панели по тавани и чела, направа на осветителна както и на заземителна инсталации; За пешеходен подлез- хидроизолация в зоната на коловоз 1 и 2, монтаж 2 броя асансьори за достъп от подлеза до 2-ри и 3-ти перони и на ел. подемник за колички, подмяна на силнотокова инсталация; отводняване на подлеза и подмяна на канализацията, изпълнение на визуална комуникация; За Пост 1- премахване на сградата и изграждане на нова сграда с всички необходими инсталации и изграждане на нов плочник около сградата; За Пост 2 - пълно архитектурно обновяване, подмяна електрическа, ВиК, ОВК инсталации и , изграждане на нов плочник около сградата; Доставка, след одобрение от Консултанта, на всички строителни продукти, машини и съоръжения, оборудване и др.; Изпълнение на строителството съгласно одобрената проектна документация; Съставяне на всички актове и протоколи съгласно Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;Своевременно набавяне и комплектуване на цялата строителна документация;Провеждане на всички необходими тестове, изпитания, проверки на инсталации, проби – единични, комплексни и 72-часови при експлоатационни условия, и др.; Изготвяне на пълен комплект Екзекутивна документация и Проект за изменение на кадастрална карта и кадастрални регистри, съгласно чл. 54а, ал.2 от ЗКИР, чл.116, ал.1 и чл.175, ал.5 от ЗУТ; Провеждане на мероприятията за информация и публичност; Съдействие на Нотифицирания орган, Консултанта и Възложителя в процеса на въвеждане на обекта в експлоатация; Отстраняване на всички дефекти и недостатъци по изпълненото строителство в гаранционния срок на строежа.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект „Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора“, по приоритетна ос 3 „Подобряване на интермодалността при превоза на пътници и товари и развитие на устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 - 2020

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръча е обективно неделима поради естеството, обема и характера на предвидените за изпълнение дейности. Обхвата на поръчката включва реконструкция на сградата на Приемно здание Стара Загора, направа вертикална планировка около зданието, основен ремонт на прилежащите съоръжения: пешеходен подлез и първи перон, изграждане на нова сграда за Пост 1 и саниране на сградата на Пост 2. Разделянето на поръчката на обособени позиции е технически и икономически нецелесъобразно, тъй като строителните дейности са технологично обвързани с основните работи по сградата на приемното здание и пространството около него и възлагането на различни изпълнители би довело до невъзможност реализация на проекта и неговото въвеждане в експлоатация в определените срокове. Технологично, за да бъдат изпълнявани отделните сгради и съоръжения по отделни договори и с различни времеви програми би довело до значителни затруднения и допълнителни прекъсвания в графика за движението на влаковете, което ще затрудни експлоатация на гаровия комплекс, в това число ще се отрази негативно на достъпа на пътникопотока. За да се спази определена технологична последователност на видовете СМР, се налага да се извършват паралелно работи на обща строителна площадка, което при различни изпълнители ще доведе до изчакване за стартиране на различните договори и нежелателни прекъсвания по време на строителния процес по отделните договори. С възлагане на обществената поръчка в цялост се дава възможност участниците, максимално да съобразят и осигурят технически капацитет и ресурс, необходим за завършване на проекта в срок, качествено и в цялост, като предаването му на Възложителя и цялата отговорност за гаранционното обслужване, ще бъде поета от един изпълнител, което е в интерес на Възложителя и ще улесни по-нататъшното обслужване и експлоатация на сградите и съоръженията в гаровия комплекс.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 10951192 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Линк към процедурата в Профил на купувача: https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpkyIMgYTnFqA%3d%3d В прогнозната стойност са включени 10% непредвидени разходи в размер на 995 563 лева.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.01.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Красимир Христов Папукчийски

VIII.2) Длъжност

Генерален директор