Версия за печат

00548-2019-0001

BG-Маджарово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 1 от дата 02.01.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903693

BG422, Община Маджарово, ул.Петър Ангелов 1, За: Иван Семерджиев, България 6480, Маджарово, Тел.: 00359 37202220, E-mail: madjarovo@abv.bg, Факс: 00359 37202302

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.madzharovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.madzharovo.bg/new/main.php?module=news&nws_cat_id=9.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Реконструкция на улици в село Долно Съдиево – улица от о.т.10-11-12-43-13-14-44-15-16-17 до о.т. 18 и улица от о.т. 29-28-47-27-26 до о.т. 48+9.15 м., община Маджарово”. Ремонт на сгради кметства с.Долно Съдиево, с.Тополово и с.Долни Главанак, община Маджарово

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

2.1. Обект "Реконструкция на улици в с. Долно Съдиево - улица от о.т.10-11-12-43-13-14-44-15-16-17 до о.т.18 и улица от о.т.29-28-47-27-26 до о.т.48 +9.15м, общ. Маджарово“. 2.2. Обект Ремонт на сгради кметства с.Долно Съдиево, с.Тополово и с.Долни Главанак, община Маджарово – Предвижда се извършване на СМР по обновяване на сградите на кметствата в селата Долно Съдиево, Тополово и Долни Главанак, община Маджарово, съгласно приложени количествени сметки.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

На основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП възложителят преценява, че предметът на настоящата обществена поръчка няма да бъде разделян на обособени позиции. В обхвата на изпълнение попадат части от уличната мрежа и прилежащи към нея съоръжения на с.Долно Съдиево, община Маджарово и евентуалната работа на повече от един изпълнител ще доведе до затруднение на пътното движение, разполагане на множество техника и цялостно комплициране на строително-ремонтния процес. Съгласно Техническата спецификация се предвижда изпълнение на СМР по рехабилитация на части от улична мрежа. В този смисъл предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 458333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обществената поръчка се възлага по реда на чл.18, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 ЗОП. Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на прогнозна стойност в диапазона от 270 000 лева без ДДС до 5 000 000 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал.1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая, прогнозната стойност на обществена поръчка е 458333.33 лв. без ДДС. Тъй като общата стойност на поръчката надвишава стойността по чл. 20, ал.3, т. 1 от ЗОП и предвид обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне“, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Този ред за възлагане в най-голяма степен гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197 от ЗОП. Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренциятав 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.01.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Милко Петков Армутлиев

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Маджарово