Версия за печат

00276-2017-0019

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121396123

BG411, Български пощи ЕАД, ул. Академик Стефан Младенов №1, За: А.Маркова, България 1700, София, Тел.: 0359 29493233, E-mail: a.markova@bgpost.bg, Факс: 0359 29625329

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgpost.bg/bg/zop.

I.4) Основна дейност

Пощенски услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-30-1 от 07.07.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00276-2017-0019
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Продължаване право на ползване на софтуерни продукти с всички услуги по съпровождане, поддържане и оперативна реакция, за нуждите на „Български пощи“ ЕАД, на софтуерен продукт „Post Deal” в пощенски станции на територията на ОПС – Сoфия и WEB базиран софтуерен продукт „Post Pay”, за интегрирано решение за инкасиране на суми за услуги на различни фирми по договори за възложителство, инкасиране на Местни данъци и такси във всички ПС в страната (за общини, обслужвани със софтуер на фирма ИМЕОН)“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 227 от 29.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ИМЕОН СОФТУЕР ООД, бул. никола Вапцаров № 31, ет. 1 ап. 2А, България 1000, София, Тел.: 0359 28687938, E-mail: www.office@imeon.bg, Факс: 0359 28687938

Интернет адрес/и:

URL: https://www.imeon.bg/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Продължаване право на ползване на софтуерни продукти с всички услуги по съпровождане, поддържане и оперативна реакция, за нуждите на „Български пощи“ ЕАД, на софтуерен продукт „Post Deal” в пощенски станции на територията на ОПС – Сoфия и WEB базиран софтуерен продукт „Post Pay”, за интегрирано решение за инкасиране на суми за услуги на различни фирми по договори за възложителство, инкасиране на Местни данъци и такси във всички ПС в страната (за общини, обслужвани със софтуер на фирма ИМЕОН)“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

29.09.2017 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
500000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

22.11.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.4 ал.1 т.3-заплащане на предоставени услуги-месечено възнаграждение; Преди промяната: 42000лв.; След промяната: за м.01.18г.-22000лв. за м.02.18 г.- 30571.43лв.; Правно основание: чл.116 ал.1 т.5 от ЗОП във връзка с чл.33 от договора
Променено условие: чл.4 ал.1 т.3-заплащане на предоставени услуги-месечено възнаграждение; Преди промяната: 42000 лв.; След промяната: за м.03.18г.-30571.43 лв.; Правно основание: чл.116 ал.1 т.5 от ЗОП във връзка с чл.33 от договора
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
457142.86 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.12.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Деян Стоянов Дънешки
VII.2)
Длъжност: Главен Изпълнителен Директор