Версия за печат

00530-2018-0118

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

17. Машинно инженерство


Решение номер 17 от дата 14.12.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880221

BG411, Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Ив. Личева; В. Мерджанова, България 1000, София, Тел.: 02 98596760; 02 98593844, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9864728

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на ТД на НАП София, в три обособени позиции: № 1: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 2 бр. пътнически асансьорни уредби, находящи се в ТД на НАП София, ул. „Аксаков“ № 21; 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в ТД на НАП София, ул. „Аксаков“ № 31; 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Център“ с адрес: гр. София, ул. „Шести септември“ № 10 и 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Младост“ с адрес: гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 111; № 2: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Кюстендил“ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Демокрация“ № 55; № 3: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 5 бр. асансьорни уредби, находящи се в офис „Благоевград“ с адрес: гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров“ № 2

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Абонаментно поддържане и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на асансьорни уредби, находящи се в сгради на ТД на НАП София. Ежемесечно абонаментно сервизно обслужване за период от 24 (двадесет и четири) месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори /НБЕТНА/, включващо поддържането на асансьорните уредби в техническа и функционална изправност, със следните дейности: 1.Аварийно обслужване – осигуряване на 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьорите и освобождаване на пътниците при аварийно спиране на кабината в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от получаването на сигнала за настъпване на събитието. 2.Извършване на функционални проверки, техническо обслужване и планово-предупредителните ремонти на асансьорите в срокове и по ред, определени в инструкциите на производителя. Ако в инструкцията не е определен срок за функционалните проверки, те следва да се извършват най-малко веднъж на 30 (тридесет) дни. - Техническото обслужване, планово-предупредителните ремонти, търсенето и отстраняването на неизправности на асансьорите следва да се извършват съвместно най-малко от двама асансьорни монтьори. При извършване на тези дейности асансьорните монтьори са длъжни да окачват на шахтните врати табели с предупредителни надписи за предпазване от злополуки. - Функционалните проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните им устройства следва да се извършват, съгласно приложението към чл. 9, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори. - Извършване на външен оглед и изпитвания, съгласно разпоредбите на Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори. - Водене на дневник, в който да се отразява техническото състояние на асансьорите и резултатите от извършените проверки и ремонти, съгласно чл. 9, ал. 1, т. 4 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори. Всички операции по извършване на ремонтите на асансьорните уредби следва да се извършват в съответствие с препоръките на завода производител, в срок до 1 (един) работен ден от уведомлението/констатиране на повредата и с гаранция на работите от 18 (осемнадесет) месеца. При необходимост от доставка на специфични резервни части за извършване на ремонта, които не са налични в склада на Изпълнителя, срокът за извършване на ремонта е до 10 (десет) работни дни, считано от датата на уведомлението/констатиране на повредата. 3.При периодични прегледи от органите за технически надзор на всеки 12 (дванадесет) месеца, съгласно чл. 24, ал. 1, т. 2 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори, Изпълнителят е длъжен да окаже нужното съдействие за извършването им, съгласно чл. 25, ал. 2 от наредбата и да организира спиране на асансьорните уредби, в изпълнение на чл. 7а, т. 3 от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори при необходимост. При изтичащ срок за периодичен преглед от органите за технически надзор Изпълнителят се задължава да предупреди Възложителя един месец преди изтичането му. При условие, че не е извършен периодичен преглед (по чл. 24, ал. 1, т. 2, предложение второ от Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори) от органите за технически надзор, след изтичане срока на същия Изпълнителят се задължава да спре ползването на асансьорните уредби до извършването му.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 67000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено. Прогнозната стойност в рамките на възложителя НАП е такава, че обуславя настоящия ред за възлагане на конкретната процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.12.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Илиана Илиева Христова

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017 г. на Изпълнителния директор на НАП