Версия за печат

01351-2018-0073

BG-София:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-215 от дата 21.11.2018 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер БТГ-РД-07-74 от дата 04.12.2018 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

BG411, Представляващият Булгартрансгаз ЕАД - изпълнителен директор, ж.к. Люлин - 2, бул. Панчо Владигеров № 66, За: Владислав Петров; Ангела Лилова, България 1336, София, Тел.: 0359 29396351; 0359 29396210, E-mail: Vladislav.Petrov@bulgartransgaz.bg, Факс: 0359 29250063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions-c1.html.

I.4) Основна дейност

Газ и топлинна енергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Основен ремонт на магистрален газопровод при пресичането на АМ „Тракия“ в района на с. Горно Вършило референтен номер 180-099

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности за Основен ремонт на магистрален газопровод при пресичането на АМ „Тракия“ в района на с. Горно Вършило : 1. Осигуряване на изходни данни за изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива/инвестиционен проект; 2. Изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива/инвестиционен проект – фаза работен; 3. Съгласуване на комплексния проект/инвестиционния проект с компетентните контролни органи, Консултанта по чл.166, ал.1 от ЗУТ, Възложителя и други заинтересовани лица, одобряването му по реда на чл.144, ал.1 от ЗУТ и получаване на разрешение за строеж; 4. Дейности преди откриване на строителната площадка – изработване на план за безопасност и здраве и план за управление на строителни отпадъци и одобряването им по реда на ЗУТ; 5. Временно строителство (по преценка на Изпълнителя), в т.ч. подготовка за строителство, мобилизация и демобилизация; 6. Доставка на материали; 7. Изработване на документация за имотите, засегнати при строителството, идентификация на собствениците или на ползвателите/арендаторите на земи, определяне размера на обезщетенията за унищожена или пропусната реколта от земи и/или нанесени щети по време на строителството, съгласно пазарни оценки, изготвени от лицензиран независим оценител (съгласувани от Възложителя) и провеждане на процедура по договаряне и изплащане на обезщетенията; 8. Упражняване на авторски надзор по време на строителството; 9. Демонтажни и строително – монтажни работи (СМР); 10. Провеждане на изпитания – единични, комплексни, приемни изпитания и 72-часови проби в експлоатационни условия; 11. Съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; 12. Кадастрално заснемане на строежа и получаване на удостоверения по чл. 54а, ал. 3 от ЗКИР; 13. Дейности по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа. Обхватът и изискванията са подробно описани в Техническата спецификация и приложенията към нея, част от Документацията за обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите, обект на поръчката, са свързани и за възложителя е нецелесъобразно същите да бъдат разделяни на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 400000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на обществената поръчка, попада в стойностния праг по чл. 20, ал. 2, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.12.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ЛЮБОМИР СИМЕОНОВ КРЪСТЕВ

VIII.2) Длъжност

Ръководител на отдел „Възлагане на обществени поръчки“ и пълномощник на Изпълнителния директор на „Булгартрансгаз“ ЕАД, съгласно пълномощно с изх. № БТГ 92-01-340 от 20.11.2018 г., издадено на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП (обн., ДВ, бр. 13 от 16.02.2016 г. в сила от 15.04.2016 г.)