Версия за печат

00753-2018-0032

BG-Свищов:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 1675-РД-01-03 от дата 26.11.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133965

BG321, Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Н-к отдел ОП, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=221.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Реконструкция на път PVN1112 (ос III-303 Градище – Овча могила - Драгомирово - ос III-302) в участъка от км 12+316 до км 22+744“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмета на поръчката включва изпълнение на строително-монтажни работи съгласно изготвения техническия инвестиционен проект за Реконструкция на път PVN1112 (ос III-303 Градище – Овча могила - Драгомирово - ос III-302) в участъка от км 12+316 до км 22+744“, както следва: 1. Изпълнение на строително - монтажните работи (СМР), съгласно изготвения Инвестиционния проект и Техническото предложение за изпълнение на обществената поръчка, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка (КСС) СМР, включващи Общата дължина на трасето е 10 333.798 м, като от тях: - в права - 11 69.293 m - в крива - 9164.505 m Проектните габарити са приети така, че да отговарят на действащите в момента НПП, като основната цел е била да са най-близки до съществуващите в рамките на допустимите отклонения. Всички съществуващи и проектни габарити на всеки профил от пътя са представени в таблица “Отклонения между проектно и заснето трасе” за всеки участък поотделно. o Габарити Извън населени места проектен габарит Г 6.00/8.00 м, включващ: Ленти за движение 2 х 2.75м Асфалтови водещи ивици 2 х 0.25м Банкети 2 х 1.00м В населените места с. Овча Могила Ленти за движение 2 х от 3.00м Зелена ивица ляво – 1.0м или съществуваща ширина Тротоари ляво – 1.50м или съществуваща ширина Тротоари дясно – 1.50м Предвидена е нова настилка с обща дебелина 33 см 1. Асфалтова смес за износващ пласт - 4см h1/ D= 4/32.04 = 0.125; Ен1/Е1= 155/1200 = 0.129; отчет с = 0.11 (фиг.9.1); Ее2 = с x Е1 = 1200 x 0.11 = 132 МРа 2. Асфалтова смес за долен пласт - 4см h2/ D= 4/32.04 = 0.125; Ее2/Е2=132/1000 = 0.132; отчет с = 0.115; Ее3 = с x Е2 = 1000 x 0.115 = 115 МРа 3. Асфалтова смес за основен пласт - 7 см h3/ D= 7/32.04 = 0.218; Ее3/Е3= 115/800 = 0.144; отчет с = 0.105; Ее4 = с x Е3 = 800 x 0.105= 84 МРа 4. Основен пласт от зърнести минерални материали - h4= ? см Ее4/Е4= 84/350= 0.24; Ее5/Е4= 35/350 = 0.10; отчет h4/D = 0.55 (фиг.2); h4 = с x D = 0.55 x 32.04 = 17.6 см Прието h4 = 18 см Общата дебелина на новата настилка е 33 cm. Подробните изисквания за изпълнение са съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект "Увеличаване на трансграничната мобилност чрез подобряване на териториалните възли към инфраструктурата на ТЕМ-Т и развитието и координацията на трансграничните транспортни системи" (INFRASYS) със заявка № EMS - ROBG 389“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е без обособени позиции по смисъла на ЗОП. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че част от строителните дейности ще се извършват в населено място, което предполага необходимост от координация в определени времеви периоди с цел несъздаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един изпълнител, който е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката. Освен това се избягва оскъпяването на отделните видове дейности. Следва да се има предвид и факта, че след приключване на СМР е целесъобразно и отговорността по изпълнението да не е разделена. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделена на обособени позиции гарантира постигането на оптимален резултат. Отделно от горното, едно от основните изисквания при изпълнение на поръчката е да се постигне естествена свързаност както между обектите в проекта, така и свързаността им с реализирани предходни проекти и планирани бъдещи инвестиции, или т.нар. интегриран териториален подход - система от взаимосвързани действия, които целят трайно подобрение на икономическото, социалното и екологичното състояние на дадена територия. Основата на този процес е „интеграцията“, което означава, че всички дейности трябва да бъдат разглеждани в тяхната взаимовръзка с оглед на това между отделните елементи да има такава свързаност, че цялостното въздействие на проекта да превишава сбора от въздействието на отделните му съставни части, ако те бъдат осъществени поотделно. Поради тази причина изпълнението на всички обекти трябва да се реализира паралелно и взаимосвързано, за да се постигне по-висока добавена стойност и мултиплициращ ефект, което пък ще доведе до постигане на етапните цели и качественото отчитане на заложените индикатори. В конкретният случай е налице обективна невъзможност за отделянето на строителните дейности в отделни обособени позиции, предвид факта, че нужният ефект може да бъде постигнат единствено чрез възлагането на обществената поръчка в цялост. Евентуално обособяване на дейностите би довело до сериозни рискове по отношение на навременното завършване на строителните дейности, както и влагане на различни материали на различните обекти. От друга страна, участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Всичко гореизложено показва, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 6331850 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Към датата на решението за откриване на поръчката не е осигурено финансиране за дейностите, предмет на същата. При условие, че не бъде осигурено финансиране по Проект "Увеличаване на трансграничната мобилност чрез подобряване на териториалните възли към инфраструктурата на ТЕМ-Т и развитието и координацията на трансграничните транспортни системи" (INFRASYS) със заявка № EMS - ROBG 389“, то Възложителят няма да възлага за изпълнение договора и съответно не дължи на Изпълнителя неустойки, обезщетения или др. Договора с определеният изпълнител ще се сключва под условие на основание чл.114 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.11.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Пламен Стефанов Петков

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет "БИП" на Община Свищов, упълномощен със Заповед №1643-РД-01-03/19.11.2018 год. на Кмета на Община Свищов