Версия за печат

00701-2018-0013

BG-Сливо поле:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер РД-09-953 от дата 16.11.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530657

BG323, Община Сливо поле, пл. Демокрация № 1, За: Виктор Стоянов, България 7060, Сливо поле, Тел.: 08131 2795, E-mail: slivopole@slivopole.bg, Факс: 08131 2876

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://slivopole.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://slivopole.bg/zop/order/2018-021.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на хранителни продукти за календарната 2019 година, за ДСП - Сливо поле“, по девет обособени позиции

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставки на хранителни продукти по заявка на Възложителя до франко складовата база на ДСП-Сливо поле.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 40125.2 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 40125.2 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

1. "Доставка на хранителни продукти за календарната 2019 година, за ДГ "Мечо Пух" - Сливо поле", по девет обособени позиции с прогнозна стойност от 38 938,33 лв. без ДДС, включваща доставка на хранителни продукти по предварителна заявка на Възложителя. Тази обществена поръчка Възложителят ще възложи чрез нова процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, с цел по-лесно и ефективно отчитане изпълнението на договорите. 2. „Доставка на хранителни пакети за децата, ползватели на услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище 2019 г.“ с прогнозна стойност от 2 500 лв. без ДДС, включваща ежедневни доставки на хранителни пакети за децата ползващи услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище 2019 г.“. Тази обществена поръчка Възложителят ще възложи по реда приложим за собствената й стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят предприема възлагането на обществената поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, въпреки прогнозната стойност на настоящата поръчка. Това решение е взето след внимателен анализ на обществените поръчки, които са били възложени през предходните 12 месеца и/или следва да бъдат възложени с оглед осигуряването на максимална прозрачност и свобода на конкуренцията, както и спазването на всички относими правила в ЗОП и ППЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.11.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Михаил Асенов Чиликов

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет, определен да изпълнява функциите на кмет, на основание Заповед № РД-09-925 от 07.11.2018 г.