Версия за печат

00601-2018-0007

BG-Долна Митрополия:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-08-630 от дата 16.11.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413725

BG314, Община Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий №39, За: Михаил Христов - Юрисконсулт, България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: dolnamitropolia@el-soft.com, Факс: 064 680704

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://dolnamitropolia.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20181115wcGh1364627.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Реконструкция на общински пътища № PVN 1045 с. Горна – Долна /III – 118/ Долна Митрополия – Горна Митрополия /PVN 1047/ и PVN 2043 /III – 118 Подем – Долна Митрополия/Победа – Тръстеник/ III – 3004/ на територията на община Долна Митрополия по ПРСР 2014¬- 2020 г. по обособени позиции"

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Кметът на Община Долна Митрополия в качеството си на Възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП ще проведе открита процедура за възлагане на обществена поръчка по чл. 20, ал. 2, т. 1, б.”а“ от ЗОП с предмет: : „Реконструкция на общински пътища № PVN 1045 с. Горна – Долна /III – 118/ Долна Митрополия – Горна Митрополия /PVN 1047/ и PVN 2043 /III – 118 Подем – Долна Митрополия/Победа – Тръстеник/ III – 3004/ на територията на община Долна Митрополия по ПРСР 2014¬- 2020 г.“ по обособени позиции: • Обособена позиция №1: „Изпълнение на СМР за реконструкция на общински път PVN 1045 с. Горна – Долна /III – 118/ Долна Митрополия – Горна Митрополия /PVN 1047/ по ПРСР 2014¬- 2020 г."; • Обособена позиция №2: „Изпълнение на СМР за реконструкция на общински път PVN 2043 /III – 118 Подем – Долна Митрополия/Победа – Тръстеник/ III – 3004/ по ПРСР 2014¬- 2020 г.".

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

О1.6.1. Обществената поръчка ще се финансира по проект : „Реконструкция на общински пътища № PVN 1045 с. Горна – Долна /III – 118/ Долна Митрополия – Горна Митрополия /PVN 1047/ и PVN 2043 /III – 118 Подем – Долна Митрополия/Победа – Тръстеник/ III – 3004/ на територията на община Долна Митрополия», съгласно договор № 15/07/2/0/00654 от 07.08.2018 г. за безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура”, мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 година.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5535866.57 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.1, т.1, буква „а” от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност по-голяма или равна на 5 000 000 лева, Възложителят прилага някоя от предвидените в чл. 18, ал.1, т.1-11 на ЗОП. В конкретния случай, прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 5 535 866.57 лева без ДДС, включваща и двете обособени позиции, като тази стойност надвишава предвидената такава в чл. 20, ал.1, т. 1 , буква „а” от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Този ред за възлагане в най-голяма степен гарантира публичността при провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Гаранции за изпълнение: Гаранция,обезпечаваща авансово предоставените средства.Преди извършване на авансово плащане по договора Изпълнителят предоставя на Възложителя гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства по договора. Гаранция, обезпечаваща изпълнението - Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Същата може да се предостави в една от следните форми: Парична сума; Банкова гаранция;Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя - условията по гаранциите са описани в Указанията неразделна част от Документацията за участие. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Заплащането на цената на договора ще се извършва в български лева съгласно договорните условия по следната схема:Авансово плащане в размер на 40% (четиридесет на сто) от договорената ценаи се извършва в срок от 30 (тридесет) дни, след датата на последното по време действие:-- съгласуване от ДФЗ – РА на проведената процедура за възлагане на обществената поръчка и сключения договор;- получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ – РА по ДБФП № 15/07/2/0/00654 от 07.08.2018 г.. за изпълнение на проект: „Реконструкция на общински пътища № PVN 1045 с. Горна – Долна /III – 118/ Долна Митрополия – Горна Митрополия /PVN 1047/ и PVN 2043 /III – 118 Подем – Долна Митрополия/Победа – Тръстеник/ III – 3004/ на територията на община Долна Митрополия»;-представяне от Изпълнителя на Възложителя на гаранция за авансово предоставени средства;-издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за дължимата сума/част от цената; Окончателно плащане - в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане, но не повече от одобрената от финансиращия орган сума за изпълнение на дейностите по настоящия договор, съгласно съгласно ДБФП № 15/07/2/0/00654 от 16.03.2018 г., е дължимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие:- Протокол образец 19 за установяване на извършените видове и количества строително-монтажни работи, одобрен от Възложителя, Изпълнителя и Строителния надзор, както и протокол за обема на извършената работа;- Констативен акт образец 15 (съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. За съставяне на актове и протоколи по време на строителството);- Протокол Образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа /съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003г за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/; - Попълнена фактура за размера на окончателното плащане.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.11.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Поля Василева Цоновска

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Долна Митрополия