Версия за печат

00589-2018-0033

BG-гр. Перник:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 33 от дата 14.11.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386751

BG414, Община Перник, пл. Св. Иван Рилски № 1А, За: инж. Сашка Василева, Михаела Спасова, България 2300, гр. Перник, Тел.: 076 684220; 076 684245, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 0359 76603890

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://pernik.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг –проучване, проектиране, авторски надзор и изпълнение на укрепване на спортна база в УПИ II, кв.40, с.Дивотино, общ. Перник“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е „Инженеринг – проучване, проектиране, авторски надзор и изпълнение на укрепване на спортна база в УПИ II, кв.40, с.Дивотино, общ. Перник“. Сградата, която предстои да се укрепва, е четириетажна със ЗП -190кв.м. Технически условия за изпълнение на поръчката Вследствие на земетресението през май 2012г. по сградата се наблюдават пукнатини по мазилката, стените и носещата конструкция, както и паднали мазилки. Обществената поръчка е насочена към укрепване на конструкцията и стените на спортна база в УПИ II, кв.40, с.Дивотино, общ. Перник“, като се предвижда изготвяне на технически проект и авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажни дейности. Необходимо е изпълнителя да извърши за своя сметка предпроектните проучвания за състоянието на сградата , включително и покрива. При проектирането е необходимо изпълнителя да изготви технологична последователност на укрепването. Възлагането ще стане с договор с изпълнителя . Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво (Приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството), в съответствие с издадените строителни книжа, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта за строеж се определят от изискванията на част трета, раздел втори от ЗУТ и от указанията, дадени в настоящата документация. По време на изпълнението на СМР лицензиран консултант – строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор с Възложителя упражнява строителен надзор в обхвата на договора си и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ. По време на изпълнението на СМР Възложителят ще осигури упражняването на инвеститорски контрол. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците в изпълнението на поръчката на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и всички образци на документи, които засягат инвестиционния процес. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. При изпълнение на строителството, следва да се спазват приложимите за предмета на обществената поръчка изисквания на приложимите технически спецификации по чл. 31, ал. 1 от ЗОП и нормативните актове, които поставят изисквания към СМР, както следва: • Закон за устройство на територията (ЗУТ); • Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; • Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; • Наредба № 7 от 1999 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места при използване на работното оборудване; • Наредба № 3 от 1996 г. за инструктажа на работниците и служителите по БХТПО; • Наредба № 4 от 1995 г. за знаците и сигналите за БТПО; • Всички други нормативни документи, приложими за изпълнение на съответната дейност. Забележка: По отношение на посочените в документите от настоящия раздел конкретни стандарти, спецификации, технически одобрения или други технически референции, Възложителят ще приеме за отговарящи на изискванията и техните еквиваленти.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Липсата на разделянe на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е продиктувано от факта за нецелесъобразност на такова разделяне , както и че не е налице такава част от предмета на настоящата обществена поръчка , която може да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка , систематично свързана с другите позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 283196.04 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Подаването на жалби се извършва по реда на чл.197, т. 4 и т. 7 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.11.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Денислав Виолинов Захариев

VIII.2) Длъжност

Зам. КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕРНИК, на основание Заповед № 1764 от 05.11.2018 г.