00589-2018-0033
Технически редакции | ||
14.11.2018 17:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.11.2018 17:21 ч. : | 14/11/2018 16:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.11.2018 17:21 ч. : | 14/11/2018 16:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Перник:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG414, Община Перник, пл. Св. Иван Рилски № 1А, За: инж. Сашка Василева, Михаела Спасова, България 2300, гр. Перник, Тел.: 076 684220; 076 684245, E-mail: poop@pernik.bg, Факс: 0359 76603890
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://pernik.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://pernik.nit.bg/proczeduri-po-zop.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Инженеринг –проучване, проектиране, авторски надзор и изпълнение на укрепване на спортна база в УПИ II, кв.40, с.Дивотино, общ. Перник“.
Предметът на обществената поръчка е „Инженеринг – проучване, проектиране, авторски надзор и изпълнение на укрепване на спортна база в УПИ II, кв.40, с.Дивотино, общ. Перник“. Сградата, която предстои да се укрепва, е четириетажна със ЗП -190кв.м. Технически условия за изпълнение на поръчката Вследствие на земетресението през май 2012г. по сградата се наблюдават пукнатини по мазилката, стените и носещата конструкция, както и паднали мазилки. Обществената поръчка е насочена към укрепване на конструкцията и стените на спортна база в УПИ II, кв.40, с.Дивотино, общ. Перник“, като се предвижда изготвяне на технически проект и авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажни дейности. Необходимо е изпълнителя да извърши за своя сметка предпроектните проучвания за състоянието на сградата , включително и покрива. При проектирането е необходимо изпълнителя да изготви технологична последователност на укрепването. Възлагането ще стане с договор с изпълнителя . Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво (Приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството), в съответствие с издадените строителни книжа, условията на договора и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта за строеж се определят от изискванията на част трета, раздел втори от ЗУТ и от указанията, дадени в настоящата документация. По време на изпълнението на СМР лицензиран консултант – строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор с Възложителя упражнява строителен надзор в обхвата на договора си и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ. По време на изпълнението на СМР Възложителят ще осигури упражняването на инвеститорски контрол. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците в изпълнението на поръчката на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и всички образци на документи, които засягат инвестиционния процес. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа. При изпълнение на строителството, следва да се спазват приложимите за предмета на обществената поръчка изисквания на приложимите технически спецификации по чл. 31, ал. 1 от ЗОП и нормативните актове, които поставят изисквания към СМР, както следва: • Закон за устройство на територията (ЗУТ); • Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; • Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; • Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; • Наредба № 7 от 1999 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места при използване на работното оборудване; • Наредба № 3 от 1996 г. за инструктажа на работниците и служителите по БХТПО; • Наредба № 4 от 1995 г. за знаците и сигналите за БТПО; • Всички други нормативни документи, приложими за изпълнение на съответната дейност. Забележка: По отношение на посочените в документите от настоящия раздел конкретни стандарти, спецификации, технически одобрения или други технически референции, Възложителят ще приеме за отговарящи на изискванията и техните еквиваленти.
НЕ
НЕ
НЕ
Липсата на разделянe на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е продиктувано от факта за нецелесъобразност на такова разделяне , както и че не е налице такава част от предмета на настоящата обществена поръчка , която може да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка , систематично свързана с другите позиции.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Подаването на жалби се извършва по реда на чл.197, т. 4 и т. 7 от ЗОП.
14.11.2018 г.
VIII: Възложител
Денислав Виолинов Захариев
Зам. КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕРНИК, на основание Заповед № 1764 от 05.11.2018 г.