00064-2018-0017
Технически редакции | ||
07.11.2018 16:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
07.11.2018 16:35 ч. : | 07/11/2018 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.11.2018 16:35 ч. : | 07/11/2018 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Чепеларе:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Чепеларе, ул. Беломорска 44Б, За: Евгени Паунов, България 4850, Чепеларе, Тел.: 0359 30518280, E-mail: mail@chepelare.bg, Факс: 0359 30518279
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.chepelare.org.
Адрес на профила на купувача (URL): https://chepelare.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=lEiZ%2bTzyIMs%3d.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строителство по Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“
В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности: 1. „Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“: 1.1 „Изработване на работен проект за обект: Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“. При изработването на проекта следва да се спазват изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, като Изпълнителят се съобрази с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация, както и техническите правила и норми за проектиране, стандарти, технически указания, ЗУТ и др., на които следва да отговаря проектната документация. Всички чертежи в „работния проект“ следва да бъдат изготвени в DWG и PDF формат или еквивалентни, в подходящи мащаби. Към изготвения проект, следва да се представи и количествено- стойностна сметка. Изискванията към съдържанието на отделните проектни части в състава на „работния проект“ са посочени в Техническата спецификация. Съгласуването и одобряването на „работния проект“ от Възложителя, консултанта по чл. 166 от ЗУТ, специализираните държавни контролни органи и експлоатационни дружества, и получаване на разрешение за строеж е ангажимент на Възложителя. **Необходимото време за съгласуване на инвестиционния проект и получаване на разрешение за строеж не се включва в срока за изпълнение на поръчката. 2. Изпълнение на СМР за обект: “Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба и техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване. Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обектите съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър. 3. Авторски надзор по време на строителството на обект: “Реконструкция на уличната мрежа в община Чепеларе“. В предмета на поръчката се включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на дейността в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
В 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
07.11.2018 г.
VIII: Възложител
СЛАВКА ВАСИЛЕВА ЧАКЪРОВА
КМЕТ НА ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ