00447-2018-0006
Технически редакции | ||
07.11.2018 15:09 ч. : | 07/11/2018 14:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.11.2018 15:09 ч. : | 07/11/2018 14:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.11.2018 15:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция по вписванията, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 02 9486102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Място/места за контакт: СофияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/.
Електронен достъп до информация: http://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
„Надграждане на информационните центрове за данни на Агенция по вписванията".
Поръчката включва: • Надграждане на високоскоростните флаш базирани дискови масиви; • Добавяне на нови специализирани дискови масиви за високоскоростно и консистентно архивиране и възстановяване на данни; • Добяване на допълнителни лицензи за съществуващия софтуер за архивиране и да се добави допълнителен такъв за сървърите за бази данни; • Обновяване на SAN инфраструктурата; Обновяването на информационната инфраструктура ще бъде извършено по начин, който ще гарантира бъдещата работоспособност на регистрите, поддържани от Агенцията, както и максимално бързо възстановяване на консистентни и цялостни данни в случай на срив. При изпълнение на мерките ще се оптимизират и подобрят и различни други процеси и системи, както следва: • Ще се раздели работната (производствена) среда на регистрите от архивните и копия извършвани за защита на информацията (Backup). • Ще се гарантира минимална продължителност на задачите по извършване на архивни и резервни копия. Това ще позволи промяна на политиките за извършване на архивни и резервни копия на данните, по начин съобразен с най-добрите световни практики. Времето за възстановяване и точката към времето на възстановяване при авария, ще бъдат оптимизирани така, че загубите на данни да бъдат сведени до приемливи стойности. Това ще бъде реализирано, чрез добавяне на допълнителни лицензи за съществуващия софтуер за архивиране и добавянето на специализиран такъв, както и специализиран дисков масив; • Ще се обнови SAN инфраструктура, с което ще се осигури бърза и сигурна връзка между отделните системи и дискови масиви. Сегашната SAN инфраструктура е изградена посредством комутатори, които са морално остарели и са извън гаранционна поддръжка;
30233141
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнението на предмета на обществената поръчка съобразно всички направени констатации трябва да включва надграждане на информационните центрове за данни на Агенция по вписванията.
НЕ
НЕ
45
Гаранция за авансово предоставени средства - При сключването на договора в календарната 2018 г. и невъзможност до края на бюджетната година да бъде изпълнен цялостно или частично, Възложителят може да извърши авансово плащането на цялата сума по договора с ДДС срещу представяне на парична или банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща 100% от аванса. Гаранцията за авансово предоставени средства се представя по избор на Изпълнителя в една от формите, посочени в ЗОП. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС с валидност 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на гаранционния срок на оборудването. При липса на възражения по изпълнението на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС, в 30 (тридесет) дневен срок след приемане на изпълнението на дейността по договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа частта от гаранцията, представляваща 1% (един процент) от стойността на договора без ДДС за обезпечаване на задължението за гаранционна поддръжка на системата. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава тази част от гаранцията в 30-дневен срок след изтичане на срока за гаранционна поддръжка и при липса на възражения и претенции по изпълнението.
Плащането ще се извърши при условията на чл. 5 от договора.
Не се изисква
Не се прилага
Не се изисква
Не се прилага
Не се изисква
1. Копие от документа (разрешение/удостоверение), удостоверяващ сигурност на кандидата с минимално ново на сигурност „Поверително“ със срок на валидност към датата на подаване на офертата. 2. Приложено РДКИ ниво "Поверително", за членовете на екипа, които ще изпълняват поръчката. 3. Минимум две технически лица с висше инженерно образование или еквивалент, ангажирани с изпълнението на поръчката, с разрешение за достъп до класифицирана информация ниво "Поверително".
1. Валидно към датата на подаване на офертата Удостоверение за сигурност, издадено на основание чл.100 и чл.103 от ЗЗКИ с минимално ниво "Поверително". 2. РДКИ ниво "Поверително", за членовете на екипа, които ще изпълняват поръчката. 3. Списък на експертите за осигуряване изпълнението на доставката
Ускорена ограничена
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
07.11.2018 г.