00530-2018-0109
Технически редакции | ||
05.11.2018 17:03 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.11.2018 17:02 ч. : | 05/11/2018 16:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.11.2018 17:02 ч. : | 05/11/2018 16:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: М. Панайотова, България 1000, София, Тел.: 02 98593307, E-mail: m.panayotova@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП
Предметът на поръчката включва дейности по поддръжка, администриране, интегриране, развитие и осигуряване на непрекъсната работа на Софтуера за управление на приходите (СУП) в НАП. Обхватът на поръчката включва следните дейности: Дейност 1: Технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП; Дейност 2: Настройка, поддръжка и оптимизация на СУП; Дейност 3: Трансфер на знания и обучение на служители в НАП. Дейностите по настройка, поддръжка и оптимизация следва да се изпълняват през целия период на изпълнение на договора, съобразно предложения от участника, определен за изпълнител, срок, който не може да е по-кратък от 36 месеца и по-дълъг от 48 месеца, считано от датата на сключване на договора. Дейностите по технологично развитие, надграждане и обновяване на СУП, включително внедряване и пускане в реална експлоатация на новите функционалности, следва да бъдат изпълнени за период не по-дълъг от 24 месеца, считано от датата на сключване на договора. Дейностите по трансфер на знания и обучение следва да бъдат през целия период на договора.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че дейностите по поддръжка, интегриране, развитие и осигуряване на непрекусната работа, описани в Техническите спецификации на настоящата поръчка, са заложени в определена последователност и са взаимосвързани по начин и в степен, които биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат, в случай че изпълнението на поръчката бъде възложено на различни изпълнители.
НЕ
V: Мотиви
Стойността на настоящата поръчка, обединена със стойността на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП за 2018 г. в размер на 6 872 016.63 лв., надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, предвид което следва да бъде проведена открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагането й.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
05.11.2018 г.
VIII: Възложител
Гавраил Борисов Забуртов
Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП.