Версия за печат

00535-2018-0012

BG-Радомир:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 00701 от дата 02.11.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386776

BG414, Община радомир, пл. Свобода № 20, За: Пламен Алексиев- Кмет на Община Радомир, България 2400, Радомир, Тел.: 00359 77780507, E-mail: obshtinaradomir@abv.bg, Факс: 00359 77782502

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.radomir.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://radomir.bg/subsection-475-content.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Ремонт и рехабилитация на довеждащ водопровод и напорен резервоар на с. Жедна до разпределителна мрежа на с. Негованци, общ. Радомир“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Дейности предмет на поръчката: „Ремонт и рехабилитация на довеждащ водопровод и напорен резервоар на с. Жедна до разпределителна мрежа на с. Негованци, общ. Радомир“ с обхват от следните подобекти на СМР отразяващи количеството, обема и сложността на изпълнението, а именно: ПОДМЯНА НА ВОДОПРОВОД – 5456м.л; РЕЗЕРВОАР; САНИТАРНО-ОХРАНИТЕЛНА ЗОНА; СГРАДНИ ВОДОПРОВОДНИ ОТКЛОНЕНИЯ, така и следните общи дейности формиращи ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА СМР, а именно: т.1 ДЕЙНОСТ №1 – Строителство: а) Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, чертежите (инвестиционен проект), количествените сметки и техническите спецификации; б) Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; в) Предаване на Обекта, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера; т.1.2 ДЕЙНОСТ №2 – Подпомага Възложителя в: а) Процеса на Въвеждане на обекта в експлоатация - протокол Образец 16 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; б) Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти. т.1.3 ДЕЙНОСТ №3 - Отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти в Период за съобщаване и отстраняване на дефекти и Гаранционните срокове на Строежа; т.2 Всичко, описано по-горе, като необходими дейности и всички необходими разходи, ще бъдат предвидени в единичните цени и ще се прилагат в изпълнение на дейности, работи и количества описани в КОЛИЧЕСТВЕНАТА ТАБЛИЦА ПРЕДОСТАВЕНИ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

тРазделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции – е нецелесъобразно и би довело до затруднения за възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в ЗОП. Разделянето на процедурата на обособени позиции, ще доведе до различно начало на изпълнението на съответните дейности предмет на поръчката, а оттам и до разминаване на технологичната последователност и обвързаност, така и до необосновано отлагане на изпълнението на строителството. Всичко това ще допринесе и за влошаване на качеството и завършване в срок на строителството. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, така и ползването на ресурса на трети страни, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1848431.97 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Обекта на настоящата Обществена поръчка се провежда като ПУБЛИЧНО СЪСТЕЗАНИЕ за възлагане на СТРОИТЕЛСТВО по реда на чл. 18, ал. 1, т. 12, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 и чл. 176 от Закона за обществени поръчки - ЗОП

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10- дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.11.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ПЛАМЕН СТАНКОВ АЛЕКСИЕВ

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Радомир