03790-2018-0002
Технически редакции | ||
02.11.2018 11:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.11.2018 11:47 ч. : | 02/11/2018 11:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.11.2018 11:47 ч. : | 02/11/2018 11:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Сотиря:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG342, ОУ Св.Паисий Хилендарски, ул.Св.Св.Кирил и Методий №28, За: Стоян Костадинов Георгиев, България 8859, с.Сотиря, Тел.: 088 7096857, E-mail: nu_sotiria@abv.bg, Факс: 088 7096857
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://ou-sotiria.eu/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://ou-sotiria.eu/category/.
Публичноправна организация
Образование
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на изпълнител за изпълнение на обект "Нов корпус за образователни нужди към ОУ "Св.Паисий Хилендарски" с.Сотиря в УПИ V - за училище, кв.26 по плана на с.Сотиря, община Сливен"”.
Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител на изпълнение на СМР на обект "Нов корпус за образователни нужди към ОУ "Св.Паисий Хилендарски" с.Сотиря в УПИ V - за училище, кв.26 по плана на с.Сотиря, община Сливен". В предметния обхват на възлагане с настоящата обществена поръчка се включва изграждане на двуетажна учебна сграда с четири класни стаи, столова за кетъринг, санитарни възли и сервизни помещения на първи етаж и четири класни стаи с два кабинета на втори етаж – нов корпус за образователни нужди към ОУ "Св.Паисий Хилендарски" с.Сотиря в УПИ V - за училище, кв.26 по плана на с.Сотиря, община Сливен. Изготвен е инвестиционен проект, който е достъпен в профила на купувача на възложителя и съгласно който участниците следва да подготвят офертите си и изпълнят обекта на възлагане. Количеството на строителните работи е посочено в КС - достъпна в профила на купувача.
ДА
1
НЕ
НЕ
В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително – монтажни работи, предвидени в инвестиционния проект, които са взаимосвързани и разделянето им е, както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Взаимосвързани са строително-монтажните дейности, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции и би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от обществената поръчка. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респективно бъдещият Изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно направените предварителни разчети, необходим за изпълнение на дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, общият максимален финансов ресурс за изпълнение на строителството е в размер на 727 669,31 лева без ДДС. Взета е предвид прогнозната стойност на настоящата поръчка, която попада в праговете на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и факта, че естеството на строителните работи, предвидени за изпълнение, позволяват достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби се подават в 10 - дневен срок след изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП, до КЗК с копие до директора на ОУ "Св.Паисий Хилендарски" с.Сотиря, община Сливен.
02.11.2018 г.
VIII: Възложител
Стоян Костадинов Георгиев
Директор на ОУ "Св.Паисий Хилендарски" с.Сотиря