00338-2018-0035
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2018 15:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2018 15:52 ч. : | 29/10/2018 15:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
29.10.2018 15:52 ч. : | 29/10/2018 15:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-гр.Разград:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG324, Община Разград, бул.Бели Лом № 37А, За: арх.Петър Сергев и Веселка Дакова, България 7200, гр.Разград, Тел.: 084 618142; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index..
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Строителен надзор по проект „Изграждане на социални жилища за настаняване на малцинствени и социално слаби групи в кв. „Орел“, отговарящи на съвременните хигиенни изисквания“
Предметът на поръчката обхваща упражняване на строителен надзор, съгласно чл.166,ал.1,т.1,предложение второ от ЗУТ при изпълнение на СМР по изграждане на социални жилища в гр. Разград- 4 триетажни жилищни сгради с еднотипна функционална схема, с по 4 жилища на всеки етаж (общо 48 жилища, с капацитет за настаняване на около 170 лица).Площта на имота, в който се предвижда изграждането на социалните жилища е 12497 кв.м.Застроената площ на сградата да бъде до 400 кв. м, а разгънатата застроена площ – до 1200 кв. м.Строителния надзор следва да се упражнява в обем и обхват, съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, като се изпълняват най-малко следните дейности:упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове;проверка на изпълнените СМР по количества и цени и подписване на протоколи за приемане на изпълнените СМР от строителя;съставяне на актовете и протоколите, в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;спазване на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и подзаконовата нормативна уредба;контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и подзаконовата нормативна уредба;контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, съгласно изискванията на Наредба № РД-02-20-1 от 5.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България,контролни проверки, съгласно чл. 169б, ал. 1 ЗУТ, на доставените на строежа строителни продукти (вкл. продукти, които представляват система от компоненти), които се влагат в строежа, за да се осигури спазването на изискването на чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ, вкл. проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели и енергийни характеристики, както и с техническата документация за продуктите от офертата на строителя и от одобрената подробна количествено-стойностна сметка за съответния строеж;недопускане на увреждане на трети лица и имоти при изпъление на строителството;осигуряване необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията, по отношение законосъобразното започване на строежите, проверките свързани с изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 ЗУТ;по време на изпълнение на строителните и монтажни работи, осигурява постоянно присъствие на експертите от своя екип по всички проектни части, които са необходими за изпълнението на договора;даване на инструкции за точно и качествено изпълнение на СМР и взимане на решения по технически въпроси, които не променят инвестиционните проекти, след съгласуване с представители на възложителя;обсъждане с проектантите и строителя на възникнали проблеми и информиране на възложителя и РДНСК,за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок от установяването му; изисква изготвянето на екзекутивна документация и други технически документации, по изпълнение на СМР от строителя;подписване съвместно с проектантите и строителя на изготвената екзекутивна документация и нейното представяне пред органите, съгласно чл.175 от ЗУТ; .......... продължава в Раздел VII.1).
ДА
1
1
ДА
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0003-C01 по проект „Изграждане на социални жилища за настаняване на малцинствени и социално слаби групи в кв. „Орел“, отговарящи на съвременните хигиенни изисквания“
НЕ
Настоящата обществена поръчка е неделима по своята същност. Организацията на работния процес и технологическата последователност обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора са взаимосвързани.Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на различните обособени позиции, а оттам и до възможни разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане на изпълнението и разделяне на отговорностите по договора. Неразделянето на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, пулбичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване участието в процедурата на икономическите оператори.
НЕ
V: Мотиви
С оглед прогнозната стойност на поръчката, посочена в Раздел IV.7) на настоящото решение, предвид сходните потребности на възложителя и законосъобразното планиране на обществените поръчки, избраният вид процедура е открита процедура на основание чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. Вследствие на гореизложеното Възложителя взема решение да обяви настоящата обществена поръчка чрез открита процедура по реда на ЗОП. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Продължава от Раздел IV.3).....внасяне на екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа,издал разрешението за строеж и в Службата по геодезия, картография и кадастър-Разград,в необходимия обем;съставяне на констативни актове,след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с възложителя, проектантите и строителя,с които удостоверява,че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти,заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор;съдействие на възложителя,след завършването на строително-монтажните работи и приключване на приемните изпитвания, да направи (регистрира) искане за въвеждането на обекта в експлоатация, като се представят окончателни доклади и други,съгласно изискванията на ЗУТ; контролира качеството на извършваните СМР и предотвратява с действията си по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които вписва в заповедната книга на строежа;присъства на всички заседания между участниците в инвестиционния процес, независимо по чие искане или работен план-график се провеждат, като всеки път докладва за основните дейности (видове работи) от строежа, за които до този момент е упражнен текущ строителен надзор по строителството, съставените документи (актове), както и за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им;контролира задължителното изпълнение на заповедите на проектанта на строежа, вписани в заповедната книга на строежа, свързани с авторското му право и недопуска действия от страна на строителя, които биха довели до неспазване на изработения от проектанта, съгласуван и одобрен инвестиционен проект; взема решения за спиране и пускане на строежа, съгласувано с представители на възложителя;изготвя писмено констатации, които представя на Възложителя, ако възникне необходимост от промени във видовете работи на обекта, във връзка с обстоятелства, които не са могли да бъдат предвидени по време на процеса на проектиране, но задължително преди тези промени да са извършени от строителя. Констатациите включват подробно описание на причините и необходимостта от възникналите промени, приложение към основния файл с констатации, съдържащо доказателствен снимков материал–монтаж върху хартиен носител на местата, където са установени проблемите; изготвяне на нов технически паспорт на строежа, съгласно изискванията на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите;изготвяне на окончателен доклад до възложителя, съгласно изискванията на ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи.Изискванията, свързани с изпълнение на поръчката се съдържат в документацията на поръчката, в това число в Техническата спецификация, както и в приложимата към нея нормативна уредба.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
29.10.2018 г.
VIII: Възложител
Галина Милкова Георгиева-Маринова
За кмет, Зам.-Кмет на Община Разград, определена със Заповед № 1587 от 26.11.2015 г. на кмета на Община Разград