00530-2018-0104
Технически редакции | ||
16.10.2018 09:42 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2018 09:41 ч. : | 16/10/2018 09:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2018 09:41 ч. : | 16/10/2018 09:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Б. Пешева; В. Мерджанова, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593844, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=303.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Периодична доставка след заявка на Възложителя на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София в три самостоятелни обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – „Доставка на чували/големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София“; Обособена позиция № 2 – „Доставка на перилни и почистващи препарати за нуждите на ТД на НАП София“; Обособена позиция № 3 – „Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за нуждите на ТД на НАП София““
Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в следното: - Периодична доставка на хигиенни продукти, които ще се доставят в неразпечатана, оригинална на завода производител опаковка, франко склада в сградата на съответната дирекция/офис на ТД на НАП София, посочен в предварителната заявка, направена от Възложителя, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на избрания за Изпълнител - артикули от Таблица № 1, № 2 и № 4. Материалите се заявяват писмено по факс или електронен път, като участникът следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа; - Срока за изпълнение на заявките е до 3 работни дни от получаването им; - Възложителят си запазва правото да възлага спешни поръчки, което обстоятелство изрично се посочва в заявката. Срокът за доставка на спешните поръчки е до 24 часа от получаване на заявката; - Стоките ще бъдат опаковани по начин, гарантиращ транспортирането им без рискове за увреждане и по безопасен за хората или околната среда начин; - За всяка доставка ще се подписва двустранен приемо-предавателен протокол; - Доставяните почистващи продукти и материали ще отговарят на изискванията на Закона за защита от вредното въздействие на химическите вещества и смеси /ЗЗВВХВС/ и на тези в Наредбата за реда и начина за класифициране, опаковане и етикиране на химическите вещества и смеси; - В случай, че доставените продукти не отговарят на заявените, както и при установени липси, изпълнителят е длъжен да отстрани несъответствията в срок до 3 /три/ работни дни; - В случай, че след приемането на доставените стоки Възложителят или определеното за координатор по изпълнението на договора лице открият недостатъци, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед, изпълнителят е длъжен да ги отстранява за своя сметка в срок от 3 /три/ работни дни от датата на писменото му уведомяване за недостатъците; - На етикетите на продуктите следва да е посочен срокът на годност, като в момента на доставяне същия следва да бъде не по-малък от 6 месеца от датата на доставката /в случай, че за даден продукт производителят е предвидил годност/. Срокове на изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 14.03.2019 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора по съответната обособена позиция в случай, че това се осъществи в рамките на срока му на действие.
ДА
1
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено. Прогнозната стойност в рамките на възложителя НАП през 2018 г. е в размер на 206190,00 лв., настоящата поръчка попада в обхвата по чл. 20, ал. 2 от ЗОП, предвид което за възлагането и следва да бъде проведено публично състезание.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
16.10.2018 г.
VIII: Възложител
Илиана Илиева Христова
Директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017 г. на Изпълнителния директор на НАП