Версия за печат

00530-2018-0104

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 14 от дата 16.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880221

BG411, Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Б. Пешева; В. Мерджанова, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593844, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=303.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Периодична доставка след заявка на Възложителя на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София в три самостоятелни обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – „Доставка на чували/големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП София“; Обособена позиция № 2 – „Доставка на перилни и почистващи препарати за нуждите на ТД на НАП София“; Обособена позиция № 3 – „Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за нуждите на ТД на НАП София““

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в следното: - Периодична доставка на хигиенни продукти, които ще се доставят в неразпечатана, оригинална на завода производител опаковка, франко склада в сградата на съответната дирекция/офис на ТД на НАП София, посочен в предварителната заявка, направена от Възложителя, с уточнени видове и количества по единични цени, съгласно приета ценова оферта на избрания за Изпълнител - артикули от Таблица № 1, № 2 и № 4. Материалите се заявяват писмено по факс или електронен път, като участникът следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа; - Срока за изпълнение на заявките е до 3 работни дни от получаването им; - Възложителят си запазва правото да възлага спешни поръчки, което обстоятелство изрично се посочва в заявката. Срокът за доставка на спешните поръчки е до 24 часа от получаване на заявката; - Стоките ще бъдат опаковани по начин, гарантиращ транспортирането им без рискове за увреждане и по безопасен за хората или околната среда начин; - За всяка доставка ще се подписва двустранен приемо-предавателен протокол; - Доставяните почистващи продукти и материали ще отговарят на изискванията на Закона за защита от вредното въздействие на химическите вещества и смеси /ЗЗВВХВС/ и на тези в Наредбата за реда и начина за класифициране, опаковане и етикиране на химическите вещества и смеси; - В случай, че доставените продукти не отговарят на заявените, както и при установени липси, изпълнителят е длъжен да отстрани несъответствията в срок до 3 /три/ работни дни; - В случай, че след приемането на доставените стоки Възложителят или определеното за координатор по изпълнението на договора лице открият недостатъци, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед, изпълнителят е длъжен да ги отстранява за своя сметка в срок от 3 /три/ работни дни от датата на писменото му уведомяване за недостатъците; - На етикетите на продуктите следва да е посочен срокът на годност, като в момента на доставяне същия следва да бъде не по-малък от 6 месеца от датата на доставката /в случай, че за даден продукт производителят е предвидил годност/. Срокове на изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от 14.03.2019 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора по съответната обособена позиция в случай, че това се осъществи в рамките на срока му на действие.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 16000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено. Прогнозната стойност в рамките на възложителя НАП през 2018 г. е в размер на 206190,00 лв., настоящата поръчка попада в обхвата по чл. 20, ал. 2 от ЗОП, предвид което за възлагането и следва да бъде проведено публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Илиана Илиева Христова

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017 г. на Изпълнителния директор на НАП