Версия за печат

00530-2018-0100

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

30. Телекомуникации


Решение номер РД-44-20#1 от дата 11.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

BG, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие 106, За: С. Тименова, С. Илиева, България 4030, Пловдив, Тел.: 032 935497; 032 935686, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3760.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части - /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Стара Загора и Хасково”.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчка е Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части - /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Стара Загора и Хасково и включва: 1. Техническо поддържане – сервизното техническо обслужване и текущ ремонт на телефонните централи и телефонните апарати, предмет на поръчката, включва: - поддържане на програмното осигуряване на централите; - извършване на текущи промени при поискване от възложителя – услуги по препрограмиране – смяна на номера, смяна на имена, ограничаване на абонати за достъп, премахване на ограничения, създаване на групи и др.; - всички дейности, които изисква производителя за текущо поддържане на централите и телефонните апарати, в зависимост от периода на експлоатация и функционалната им натовареност; - поддръжка на програмното осигуряване на таксуващ софтуер с възможности за лимитиране и изготвяне на справки за проведени разговори; - пускане на нови телефонни постове и преместване на съществуващи такива по изградена структурна кабелна система; - извършване на функционални проверки и техническо обслужване в срокове и по ред, определен в инструкциите на производителя, а при липса на такива се провеждат едномесечни профилактични прегледи на централите, телефонните линии и телефонните апарати; - извършване на ремонт при констатиране на нарушения и неизправности, възникнали в телефонните централи или нейните компоненти, ремонт на телефонни апарати със смяна на резервни части, в максимално кратък срок /съгласно т. 2. от раздел II. на техническите спецификации /, като вложените резервни части, модули, компоненти, материали и консумативи са за сметка на възложителя. - доставка и монтаж на резервни части /без допълнително оборудване/. - Профилактика и др. дейности посочени в т.1 и т.5 от раздел II от Техническата спецификация. 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на повреди, констатирани от изпълнителя или по сигнал на възложителя, от всякакъв характер, възникнали в телефонните централи или нейните компоненти, ремонт на дефектирали телефонни апарати, като вложените за това резервни части, модули, компоненти, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Извършването на ремонта включва и други дейности съгласно т.2 и т.5 от раздел II от Техническата спецификация. 3. Други дейности, свързани с техническото поддържане. При възникване на необходимост и след заявка (писмена, e-mail, факс) от възложителя или определено от него лице се извършват следните дейности: - преместване на АТЦ, посочени от възложителя в заявката, с цел оптималното използване на наличната комуникационна техника; - свързване в ІР мрежа на телефонна централа (в т.ч. снемане статуса на телефонната централа, проверка на версиите на централата и на ІР модула, настройки, програмиране и др.); - други дейности, невключени в т. 1. и т. 2. от раздел II. на Техническата спецификация; - доставка на необходимите за извършването на горепосочените дейности резервни части, модули, компоненти, материали и консумативи - съгласно т. 3 от раздел II от Техническата спецификация. И други дейности, свързани с техническото поддържане съгласно т. 3 от раздел II на Техническата спецификация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид следните мотиви: Техниката, предмет на поръчката, е еднородна и поддръжката й не налага различни изисквания нито към участниците, нито към изпълнението или квалификацията на лицата, които ще изпълняват дейностите по поръчката.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 68300 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно общата прогнозна стойност на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане от възложителя - НАП през 2018г. в размер на 107 250 лв. без ДДС, настоящата поръчка попада в обхвата по чл. 20, ал. 2 от ЗОП, предвид което за възлагането й следва да бъде проведено публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максимално допустимата обща цена за изпълнение на поръчката /за извършване на дейностите по техническо поддържане и ремонт съгласно т.1, т.2 и т. 3 от раздел IІ на техническата спецификация/ за целия срок на договора е 68 300 лв. без ДДС. Максимално допустимата обща цена за техническо поддържане /за извършване на дейностите съгласно т. 1. от раздел IІ на техническата спецификация на поръчката/ за целия срок на договора е 36 000 лв. без ДДС. Максимално допустимата обща месечна цена за техническо поддържане на всички автоматични телефонни централи (АТЦ) и апарати, посочени в техническите спецификации е 1 500 лв. без ДДС. Максимално допустимата стойност за часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т. 3. от раздел ІI на описанието на поръчката (извън посочените такива в т. 1. и т. 2. от раздел ІI – технически спецификации) не може да надвишава сумата от 20 лв. без ДДС. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката телефонни централи, за които е отпаднала необходимостта от ползването им, и да намалява цената за техническо поддържане, съобразно оферираната за тези централи стойност. Възложителят уведомява писмено изпълнителя в 7-дневен срок от възникване на това обстоятелство и договорът се прекратява в тази част, считано от датата на уведомителното писмо. В срока на действие на договора, възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Венелин Найденов Найденов

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП Пловдив