Версия за печат

00530-2017-0021

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Териториална дирекция на Национална агенция за приходите Варна, бул. Осми приморски полк № 128, За: Д. Христова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360941, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3245.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 2-17 от 12.04.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2017-0021
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния й обхват, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване/. Предметът на поръчката включва: Предлаганите от участника касети с тонер и барабанни модули, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовите номера на оферираните консумативи следва да отговарят посочените от Възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 34 от 11.09.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, бул. ХРИСТО СМИРНЕНСКИ № 53, България 1164, София, Тел.: 007 0010377, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 002 8433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обществената поръчка включва доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния ? обхват, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване/, като:1. Предлаганите от участника касети с тонер и барабанни модули, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални”консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица,и при използването,на които се запазва гаранцията на техниката,предоставена от производителя.Продуктовите номера на оферираните консумативи следва да отговарят на комбинацията на букви и цифри на съответният продуктов номер,посочен в таблица в техническите спецификации,неразделна част от документацията. Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчка за целия срок на договора не може да надвишава 65 000 лв без ДДС. Договорът е със срок-12 месеца от деня на подписването му - 11.09.2017г. или до достигане на максимално допустима стойност в рамките на този срок, независимо от заявеното количество. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30/тридесет/календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнението на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
65000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.09.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 55.3% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Причини за частичното изпълнение: Отпаднала необходимост от част от предмета на договора в хода на изпълнението му. Съгласно предварително обявените условия доставка на касети с тонер и барабанни модули е по предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване/. Съгласно чл. 5, ал. 5 от договора-в срока на действие на договора възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност, а съгл. чл. 5, ал. 6 от договора-в рамките на максимално допустимата стойност на договора възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой на всеки артикул. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
44921.75 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30/тридесет/календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол. Последното плащане по договора е извършено на 21.09.2018г., което удостоверява датата на приключване на неговото изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

03.10.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна