00530-2017-0021
Технически редакции | ||
03.10.2018 11:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2018 11:02 ч. : | 2018 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2018 11:01 ч. : | 03/10/2018 09:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.10.2018 11:01 ч. : | 03/10/2018 09:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG331, Териториална дирекция на Национална агенция за приходите Варна, бул. Осми приморски полк № 128, За: Д. Христова, България 9002, Варна, Тел.: 052 360941, E-mail: d.tuncheva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3245.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предмета на обществената поръчка включва доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния й обхват, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване/. Предметът на поръчката включва: Предлаганите от участника касети с тонер и барабанни модули, включени в предмета на настоящата обществена поръчка, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални” консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, и при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя. Продуктовите номера на оферираните консумативи следва да отговарят посочените от Възложителя.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, РОЕЛ-98 ООД, бул. ХРИСТО СМИРНЕНСКИ № 53, България 1164, София, Тел.: 007 0010377, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 002 8433216
Интернет адрес/и:
URL: www.roel-98.com.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Обществената поръчка включва доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна и структурните звена от териториалния ? обхват, след предварителна писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване/, като:1. Предлаганите от участника касети с тонер и барабанни модули, които ще бъдат доставяни през цялото времетраене на договора, следва да бъдат оригинални, фабрично нови и нерециклирани. Под „оригинални”консумативи се разбира такива, които са фабрично нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица,и при използването,на които се запазва гаранцията на техниката,предоставена от производителя.Продуктовите номера на оферираните консумативи следва да отговарят на комбинацията на букви и цифри на съответният продуктов номер,посочен в таблица в техническите спецификации,неразделна част от документацията. Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчка за целия срок на договора не може да надвишава 65 000 лв без ДДС. Договорът е със срок-12 месеца от деня на подписването му - 11.09.2017г. или до достигане на максимално допустима стойност в рамките на този срок, независимо от заявеното количество. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30/тридесет/календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя, направена от съответния отговорник по изпълнението на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис.
12
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
21.09.2018 г.
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно предварително обявените условия плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30/тридесет/календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол. Последното плащане по договора е извършено на 21.09.2018г., което удостоверява датата на приключване на неговото изпълнение.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
03.10.2018 г.
VII: Възложител