Версия за печат

00530-2018-0089

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер РЦУ-134 от дата 17.09.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: М. Николова, България 1000, София, Тел.: 02 98593066, E-mail: m.n.nikolova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Поддържане на лицензи Microsoft /SQL, Visual Studio/

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката: „Поддържане на лицензи Microsoft /SQL, Visual Studio/”, включва: 1. Поддържане (софтуерна осигуровка) за срок от 24 месеца на следните, налични в НАП продукти: • Microsoft SQL Server Standard Edition (Core-Based Licensing) – 26 бр. лицензи; • Microsoft SQL Server Enterprise Edition (Core-Based Licensing) – 4 бр. лицензи; • Microsoft Visual Studio Pro with MSDN – 5 бр. лицензи. 2. Оказване съдействие по телефон или е-мейл за отстраняване на проблеми, свързани със: • срив при функциониране на SQL Server - реакция до 4 (четири) часа след отправено запитване и указване на насоки за възстановяване на текущо състояние или състояние от архив; • текуща експлоатация на функционалности на SQL Server; • настройки на кирилица при инсталации и текуща работа; За MS Visual Studio Professional се изисква : • да се обновяват компонентите на продукта; • консултации по възникнали проблеми при създаване на програмни модули на базата на продукта; • настройки на кирилица при инсталации и текуща работа Активирането на поддръжката (софтуерната осигуровка) следва да се извърши на 01.01.2019 г., в случай, че договорът за възлагане на обществената поръчка бъдe подписан преди тази дата. В случай, че договорът бъде подписан след тaзи датa, активирането на поддръжката (софтуерната осигуровка) следва да се извърши в срок до 2 (два) работни дни от датата на влизане в сила на договорa.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид факта, че включеното в обхвата на поръчката поддръжане (софтуерна осигуровка) на лицензи касае лицензи от един и същи вид и разделянето на обособени позиции е невъзможно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 133332 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата прогнозната стойност на всички поръчки със сходен предмет, заявени за възлагане в системата на НАП в размер на 6 872 872, 63 лв. надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, за настоящата поръчка следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка по чл. 18, ал.1, т.1 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Макимално допустимата стойност е в размер на 133 332 лева без ДДС, съответно 159 998,40 лева с ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.09.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП