Версия за печат

00797-2018-0041

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 2540 от дата 14.09.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35928.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети, съгласно Приложения №№ 1, 2, 3 и 4, неразделна част от документацията“.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата поръчка са периодични доставки на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети, по заявки на Възложителя. Видовете канцеларски материали и оборудване са подробно описани в Приложение № 10.1. към Техническата спецификация. Посочените количества отразяват приблизителното потребление на Община Бургас и на второстепенните разпоредители с бюджети, за период от една година. Заявените въз основа на договора количества за всяка година, могат да варират. Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване. При възникнала необходимост, Възложителят може да заявява и други видове канцеларски материали и оборудване, извън номенклатурата – Приложение №10.1., съдържащи се в актуалния фирмен каталог на Изпълнителя на обществената поръчка, с предложения от него % отстъпка от каталожната цена. Канцеларските материали и консумативи следва да бъдат фабрично нови, оригинални, неупотребявани, нерециклирани, от известен произход и да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа; да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им; да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него).

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предметния обхват на настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Доставките могат да бъдат извършени от една изпълнител, с цел улесняване на административната дейност и постигане на ефективност при разходване на публичните средства. Неразделянето на обществена поръчка на позиции не би довело по никакъв начин до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти, съответно по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своята оферта, като това няма да наруши един от основните принципи, залегнали в ЗОП, а именно „свободна конкуренция”.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 487800 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.09.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Красимир Иванов Стойчев

VIII.2) Длъжност

Заместник-кмет при Община Бургас, длъжностно лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, упълномощена със Заповед № 1190/04.05.2016 г.