00797-2018-0041
Технически редакции | ||
14.09.2018 17:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.09.2018 17:13 ч. : | 14/09/2018 17:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.09.2018 17:13 ч. : | 14/09/2018 17:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG341, Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.burgas.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/35928.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети, съгласно Приложения №№ 1, 2, 3 и 4, неразделна част от документацията“.
Предмет на настоящата поръчка са периодични доставки на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети, по заявки на Възложителя. Видовете канцеларски материали и оборудване са подробно описани в Приложение № 10.1. към Техническата спецификация. Посочените количества отразяват приблизителното потребление на Община Бургас и на второстепенните разпоредители с бюджети, за период от една година. Заявените въз основа на договора количества за всяка година, могат да варират. Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване. При възникнала необходимост, Възложителят може да заявява и други видове канцеларски материали и оборудване, извън номенклатурата – Приложение №10.1., съдържащи се в актуалния фирмен каталог на Изпълнителя на обществената поръчка, с предложения от него % отстъпка от каталожната цена. Канцеларските материали и консумативи следва да бъдат фабрично нови, оригинални, неупотребявани, нерециклирани, от известен произход и да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа; да бъдат произведени от качествени материали, осигуряващи нормална и безпроблемна експлоатация за периода на ползването им; да отговарят на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него).
НЕ
НЕ
НЕ
В предметния обхват на настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Доставките могат да бъдат извършени от една изпълнител, с цел улесняване на административната дейност и постигане на ефективност при разходване на публичните средства. Неразделянето на обществена поръчка на позиции не би довело по никакъв начин до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти, съответно по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своята оферта, като това няма да наруши един от основните принципи, залегнали в ЗОП, а именно „свободна конкуренция”.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
14.09.2018 г.
VIII: Възложител
Красимир Иванов Стойчев
Заместник-кмет при Община Бургас, длъжностно лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, упълномощена със Заповед № 1190/04.05.2016 г.