02538-2018-0019

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

33. Комуникационна и компютърна техника


Решение номер ОПИ-1062 от дата 14.09.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG411, Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Ненко Милев, България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: nmilev@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://prb.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-18566.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Доставка на оригинални консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, почивните и учебни бази на ПРБ и Бюро по защита при главния прокурор“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поръчката има за цел да осигури доставка на оригинални консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, почивните и учебни бази на ПРБ и Бюро по защита при главния прокурор. Прогнозния вид и брой консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати е определен от Възложителя в Таблица № 1 от техническата спецификация към настоящата документация. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати, по вид и/или по брой/, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят е предвидил да се доставят сходни по вид стоки, които е напълно възможно да се доставят от един изпълнител. Възлагането на поръчката на различни изпълнители би създало технически и организационни затруднения за възложителя при изпълнението на обществената поръчка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 101000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 73, ал. 1 от ЗОП, във вр. с чл. 21, aл. 16 от ЗОП. Определящото за избора на вида процедура, относно възлаганата обществената поръчка е прогнозната стойност за изпълнение на доставката и стойността на проведени през предходните 12 месеца обществени поръчки със същия предмет.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Открита с решение №: ОПИ-690 от 07.06.2018 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 02538-2018-0011

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

В случай, че по време на изпълнение на договора Възложителят придобие нови копирни машини, принтери и факс апарати, които не са включени в посочения списък, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 15 % от прогнозната стойност на поръчката. Възложителят може да реализира правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 12 месеца от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка. „Опция за допълнителни количества” се реализира, чрез сключването, между Възложителя и Изпълнителя на допълнително споразумение /анекс/ към договора за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП. След сключване на анекс към договора, Възложителят има правото да заявява оригинални консумативи и части по официална ценова листа на Изпълнителя, актуална към момента на подаване на офертата, с отстъпка съгласно ценовото предложение на участника избран за изпълнител. Предложената от участник цена за изпълнението на поръчката не следва да превишава 85 процента от прогнозната стойност на поръчката. Предложения, относно цена за изпълнение на поръчката, които надвишават 85 процента от прогнозната стойност на поръчката, няма да бъдат разглеждани и оценявани и участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Когато предложената от участник обща цена за изпълнението на поръчката не съответства на сбора от произведенията на единичните цени на отделните артикули, умножени по определените количества, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.09.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мирослава Емилова Райковска – Горанова

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на Администрация на главния прокурор /Определено длъжностно лице на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД-04-309/04.09.2018 г. на г-н Сотир Цацаров – главен прокурор на Република България/