Версия за печат

00530-2018-0080

BG-Велико Търново:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

23. Системи за управление на сигурността...


Решение номер 20 от дата 29.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880291

BG321, Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново, пл. Център № 2, За: Л. Димитрова, М. Станчева, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207; 062 617193, E-mail: l.dimitrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3712.

I.2) Вид на възложителя

Национална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административната сграда на офис Враца, находяща в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86 и ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Денонощна, физическа, невъоръжена охрана на административната сграда на Офис на НАП Враца, находяща се в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86 в работни, почивни и празнични дни. 2. Осъществяване на контролно-пропускателен режим само в работните дни на администрацията за времето от 9,00 до 17,30 часа на входа на административната сграда на Офис на НАП Враца, находяща се в гр. Враца, ул. „В. Кънчов” № 86. 3. Поддръжка и текущ ремонт при необходимост /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ на аудиовизуална техника и оптични уреди, собственост на възложителя - 7 /седем/ бр. охранителни камери, монитор за наблюдение и записващо устройство.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид факта, че извършването на дейностите по физическа охрана са пряко свързани с наличната аудиовизуална техника и оптични уреди, извършват се в една административна сграда и в тази връзка разделянето на обособени позиции е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 78000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б."в" от ЗОП, следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на глава двадесет и седма "Производство по обжалване" от ЗОП, уреждащи актовете на възложителя, които подлежат на обжалване, лицата, имащи право да подават жалби, както основанията и сроковете за тяхното подаване. Жалба срещу решението за откриване на процедурата на възложителя може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на посочените в чл. 197,ал. 1, т. 1 от ЗОП срокове.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Мария Георгиева Попова

VIII.2) Длъжност

Заместник-директор на ТД на НАП Велико Търново. Съгласно Заповед № ЗЦУ-ОПР-6/22.05.2017г. на изпълнителния директор на НАП, Мария Георгиева Попова – заместник-директор на ТД на НАП Велико Търново е оправомощена да изпълнява функциите на възложител, в случаите на зaконоустановено отсъствие на Ивайло Стоянов Здравков- директор на ТД на НАП Велико Търново