Версия за печат

00530-2018-0078

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

23. Системи за управление на сигурността...


Решение номер РЦУ-123 от дата 23.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: М. Топлодолска, България 1000, София, Тел.: 02 98593269, E-mail: m.toplodolska@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ и охрана със СОТ на административни сгради, предоставени за управление на ЦУ на НАП.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е: „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52 и на частта от административна сграда /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23“, в две обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Охрана със СОТ на административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52 и на частта от административна сграда /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23“. Обособена позиция № 2 „Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на СОТ в административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 и в частта от административна сграда /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23“. Предметът на поръчката по позиция № 1 включва: осъществяване на денонощна охрана на административната сграда на ЦУ на НАП, находяща се в гр.София, бул.„Княз Ал.Дондуков” № 52, състояща се от седем етажа, и на частта от административна сграда, /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/ предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23, посредством функциониращи СОТ и паник-бутони за реакция с патрул/екип. Предметът на поръчката по позиция № 2 включва: абонаментно обслужване на системите; ремонт на системите – при необходимост; осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системите, както и гаранция за извършените ремонтни работи и вложените части.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 13333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Редът за възлагане е определен съобразно общата стойност на всички предвидени за възлагане в системата на НАП през 2018 г. поръчки със сходен предмет в размер на 1 527 230 лв. без ДДС. Предвид изложеното, следва да бъде проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенка Радева Йорданова

VIII.2) Длъжност

директор на дирекция "Правна", оправомощена със заповед № ЗЦУ-1076/14.08.2018 г. на изпълнителния директор на НАП.