00530-2018-0076
Технически редакции | ||
23.08.2018 14:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.08.2018 14:35 ч. : | 23/08/2018 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.08.2018 14:35 ч. : | 23/08/2018 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков №52, За: В. Нинов, България 1000, София, Тел.: 02 98593670, E-mail: v.ninov@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Изграждане на система за електронен обмен на социалноосигурителна информация в НАП в рамките на проект № 2016-BG-IA-0031 „Осигуряване на електронен обмен на социалноосигурителна информация между България и ЕС"
Предметът на обществената поръчка обхваща изпълнението на: 1. Анализ на данните и изискванията. 2. Изготвяне на системен проект. 3. Инсталиране на национална точка за достъп (AP) и информационна система RINA. 4. Разработване на Системата. 5. Тестване на Системата. 6. Внедряване на Системата. 7. Обучение на до 55 служители на възложителя за работа със Системата. 8. Гаранционна поддръжка за период от 24 месеца.
НЕ
ДА
Проект 2016-BG-IA-0031 „Осигуряване на електронен обмен на социално осигурителна информация между България и ЕС“, съфинансиран от ЕК по споразумение за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по механизъм за свързване на Европа (МСЕ) сектор телекомуникации, номер на споразумението: INEA/CEF/ICT/A2016/1171568.
НЕ
Нецелесъобразно е поръчката да бъде разделяна на обособени позиции поради това, че при разработката на хоризонтални връзки за обмен на информация се използват документи и данни от RINA, което налага съгласуване на дейностите по инсталация на RINA и анализ, разработка, тестване и внедряване на функционалностите за осигуряване на хоризонтални връзки, както и изпълнение на взаимозависим процес по тестване и приемане на двете приложения. Това налага тясно обвързване на изпълнението на двете основни дейности, съставляващи предмета на поръчката, с цел да се осигури синхронизация на изпълняваните процеси и приложения. Постигането на това изискване от различни изпълнители по двете дейности е изключително трудно осъществимо. В допълнение, разделянето на поръчката на обособени позиции ще добави риск от забавяне във времето поради проблеми със синхронизацията на работа на изпълнителите (комуникация и т.н.).
НЕ
V: Мотиви
Стойността на настоящата поръчка, обединена със стойността на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП за 2018 г., а именно 4 031 116,92 без ДДС, надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, предвид което следва да бъде проведена открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагането й.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Посочената в раздел IV.7. от настоящото решение стойност е максимално допустима стойност на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
23.08.2018 г.
VIII: Възложител
Пенка Радева Йорданова
Директор на дирекция "Правна" в ЦУ на НАП, оправомощена за възложител със Заповед №ЗЦУ-1076/14.08.2018 г. на изп. директор на НАП