Версия за печат

02885-2018-0005

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер СИ-ОП-03-119 от дата 17.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831835134

BG411, СОФИЙСКИ ИМОТИ ЕАД, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 12, ет. 6, За: Кристина Фандъкова, Ангел Николов, България 1000, София, Тел.: 02 9377801, E-mail: office@sofimoti.bg, Факс: 02 3977802

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sofimoti.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sofimoti.bg/category/public-procurement/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: стопанисване и управление на движими и недвижими имоти,отдаване под наем на недвижими имоти,инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проекти,участие в общински инвестиционни проекти и др


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР И АВТОРСКИ НАДЗОР) ЗА ОБЕКТ: „ПАРК ВЪЗРАЖДАНЕ“ – IV ЕТАП“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

В предмета на поръчката се включва извършване на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор за обект „Парк Възраждане – IV етап”, което обхваща следните дейности: 2.1. Изготвяне и съгласуване на технически инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор за обект „Парк Възраждане“ – IV етап; 2.2. Изпълнение на строително-монтажни работи за обект „Парк Възраждане“ – IV етап. Техническият инвестиционен проект следва да бъде изготвен въз основа на изготвения и одобрен от „Направление архитектура и градоустройство“ – СО идеен проект от 03.08.2018г., обяснителните записки и количествено-стойностни сметки към него, вкл. необходимото оборудване и обзавеждане, машини и съоръжения съгласно приложената количествена сметка, съгласно Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 2001 г. (посл. изм. 2015г.) за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части. Техническият проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества, както и с други съгласуващи органи и администрации. Техническият проект следва да съдържа всички части в съответствие с изискванията на Наредба 4 от 2001 г. (посл. изм. 2015г.) за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти: част „Архитектурна“, част „Паркоустройство“, част „Технологична“ – ВиК, част „Технологична“ – Електрическа, част „Конструктивна“, част „ВиК“, част „Електрическа“, част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация“, част „Енергийна ефективност“, част „Геодезия“, част „Пожарна безопасност“, „Организация и безопасност на движението“, част „План за безопасност и здраве“, част „План за управление на строителните отпадъци“, Проектно-сметна документация, както и всички други части необходими за свързване на обекта със съоръженията на експлоатационните дружества и за въвеждане на обекта в експлоатация и осигуряване на нормалното му функциониране, включително но не само, проекти за водопроводно отклонение от сондаж С-6ХГ на находище на минерална вода “Баталова воденица”, проект за изграждане на водочерпателен тръбен кладенец за захранване на автоматизираната поливна система, проекти за изграждане на външни връзки – ВиК, проект за изграждане на външни връзки – Електро, проект за изграждане на външни връзки - Топлоснабдяване. Да се предвидят и необходимите съоръжения за връзка между вътрешната и външната мрежи. Всяка от посочените позиции да бъде придружена с графична част, обяснителна записка, схеми, параметри и характеристики на предложеното оборудване, количествено-стойностна сметка. Във връзка с точното спазване на техническия инвестиционен проект при изпълнението на СМР, изпълнителят посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на авторски надзор от проектантите – автори на отделни части на техническия проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Изпълнителят се задължава да извърши строително-монтажните работи и дейности за обект „Парк Възраждане” – IV етап, съгласно изготвения и утвърден от Възложителя технически инвестиционен проект за обекта, в съответствие с Обяснителните записки, графика за изпълнение на строежа, предписанията на административните органи, строителния надзор, авторския надзор, инвеститорския контрол и Възложителя и заповедите в Заповедната книга, както и съгласно издаденото Разрешение за строеж, издадено от главния архитект на Столична община.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В обхвата на дейностите се включват видове СМР и доставки на материали, които са неделими и технологично свързани помежду си, обвързани в своята последователност, съобразно техническата спецификация, нормативната уредба в областта на строителството и са свързани със сложна организация на материални и човешки ресурси. При изпълнение на СМР от един изпълнител възложителят ще получи максимално ниска цена. Всички дейности, които ще се реализират в рамките на изпълнение на договора са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения, а именно изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители.Разделянето на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно и би довело до затруднение в изпълнението им. Необособяването на настоящата процедура на позиции не би довело до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти и по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своя оферта.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 9550000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респективно прозрачност при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност и да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и се създадат равни условия и прозрачност при провеждането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Обект „Парк Възраждане – IV етап”, в това число и настоящата поръчка, се финансира със средства, собственост на Възложителя и със средства предоставени чрез заем по силата на Договор за финансиране. Предвид факта, че поръчката е открита преди сключване на договор за финансиране, всички възникнали след откриването на процедурата правила и указания вследствие сключения договор за финансиране, които поставят клаузи от изготвения проект на договор в противоречие с тях или клаузи от проекта на договор уреждат по различен начин отношенията между страните, имат предимство пред клаузите на проекта на договор към настоящата поръчка. В този смисъл възникването на нови правила и условия в нормативен документ, договорът за финансова помощ, както и всякакви други документи и указания от Финансиращия орган, свързани с начина на плащане, начина на отчитане, както и всякакви други условия от настоящата поръчка, продиктувани от новите правила, се считат за основание за промяна на сключения договор по смисъла на чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като обхватът и естеството на възможните изменения, както и условията, при които те могат да се използват, не трябва да води до промяна в предмета на договора. В случай на настъпване на горните юридически факти, страните се съгласяват да отразят новите договорености помежду си, които са функция на настъпилите изменения, в допълнително споразумение към сключения договор. Горните изменения следва да повтарят изрично и точно правилата, отразени в документите по т.1, които ще бъдат предмет на изменението на договора.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл. 196 във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване през Комисията за защито на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Любомиров Шивачев

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор