00338-2018-0025
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.08.2018 15:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.08.2018 15:10 ч. : | 16/08/2018 15:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.08.2018 15:10 ч. : | 16/08/2018 15:01 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Разград:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG324, Община Разград, бул.Бели Лом №37А, За: В.Станкова и Иванка Белева, България 7200, Разград, Тел.: 084 618173;084 618178, E-mail: obstina@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op.razgrad.bg.
Национална агенция/служба
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛ. „СТРАНДЖА“ ГР.РАЗГРАД И ПРИЛЕЖАЩИТЕ КРЪСТОВИЩА В ГРАД РАЗГРАД“
Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е Строителство на обект: „Реконструкция на ул. „Странджа“ гр.Разград и прилежащите кръстовища в град Разград“ Предметът на обществената поръчка е „Реконструкция на ул. „Странджа“ гр.Разград и прилежащите кръстовища в град Разград“ В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се настоящата документация за обществена поръчка.
ДА
1
1
1
НЕ
НЕ
Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Спецификата на предмета на поръчката, а именно възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества на улицата чрез комплекс от мероприятия, както и ефективното отводняване на улиците, изпълнението на строително- ремонтни дейности по ремонт и възстановяването на тротоари и изграждане на елементи за достъпна среда на населението, включително на хора с увреждания, не позволява отделянето на дейности или група дейности в самостоятелна обособена позиция, поради функционалната и технологичната обвързаност между предвидените СРР и организацията на работния процес. Разделянето би довело до значителни затруднения в техническото изпълнение, лошо качество и липсва на солидарна отговорност, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя, тъй като дейностите са от такова естество, че са взаимно свързани по начин и в степен, които при разделяне биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Настоящата обществена поръчка е неделима по своята същност предвид обстоятелството, че всяка една дейност е свързана с останалите, т.е. сходни по своето естество които са необходими за изпълнение на строително – монтажните работи и обуславя извършването им от един изпълнител. Организацията на работния процес, технологическата последователност и качественото изпълнение на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, който може да бъде обединение на отделни субекти. В противен случай, координирането на различни изпълнители за обособените позиции би могло сериозно да застраши точното и качествено изпълнение на поръчката. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публични средства, в случая се приема, че разделянето на обособени позиции не е целесъобразно. Неразделянето не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване на участието в процедурата на икономически оператори.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „а“ от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност равна или по-висока от 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 964 580,52 лв. /един милион деветстотин шестдесет и четири хиляди петстотин и осемдесет лева и 52 стотинки/без ДДС, Възложителят е обобщил всички идентични или сходни потребности, които са му известни към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка, чиято стойност не надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „а“ от ЗОП и последният взе решение да възложи конкретната обществена поръчка по ред, приложим за по-високи стойности и ще приложи всички правила, валидни за избрания от него ред. Предвид гореизложеното Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие открита процедура по ЗОП. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността и законосъобразността при разходването на публични средства. Посредством прилагането на предвидения в ЗОП ред за тази процедура, възложителят цели и защитаване на обществения интерес, като насърчи конкуренцията и създаде равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата, при която всички заинтересувани лица могат да подадат оферта, съгласно чл.18, ал.2 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение, което не е самостоятелно юридическо лице.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Съгласно чл. 100, ал.3 от ЗОП Възложителят изпраща за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация и решението, с което то се одобрява, в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата.
16.08.2018 г.
VIII: Възложител
д-р Валентин Стефанов Василев
кмет на Община Разград