Версия за печат

00530-2018-0069

BG-София:

Решение за откриване на процедура

Осъществен предварителен контрол; Номер на становището от 1-ви етап: КСИ-131 от дата 23.07.2018 г. 

Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер РЦУ-113 от дата 03.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков №52, За: К. Костадинов, България 1000, София, Тел.: 02 98593531, E-mail: k.kostadinov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Предоставяне на нови, неупотребявани моторни превозни средства /МПС/ за структурите на Национална агенция за приходите при условията на оперативен лизинг/дългосрочен наем“, в седем обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – „Наем на 17 /седемнадесет/ бр. фабрично нови автомобили с 4+1 места и общ пробег до 75 000 км. на автомобил за 36 /тридесет и шест/ месеца“; Обособена позиция №2 – „Наем на 7 /седем/ бр. фабрично нови лекотоварни товарни автомобили с 1+1 места и общ пробег до 45 000 км. на автомобил за 36 /тридесет и шест/ месеца“; Обособена позиция №3 – „Наем на 13 /тринадесет/ бр. фабрично нови леки автомобили с 8+1 места и общ пробег до 120 000 км. на автомобил за 36 /тридесет и шест/ месеца“; Обособена позиция №4 – „Наем на 4 /четири/ бр. фабрично нови товарни автомобили с 1+2 места и общ пробег до 45 000 км. на автомобил за 36 /тридесет и шест/ месеца“; Обособена позиция №5 – „Наем на 15 /петнадесет/ фабрично нови леки автомобили с 1+2 места и общ пробег до 80 000 км. на автомобил за 36 /тридесет и шест/ месеца“; Обособена позиция №6 – „Наем на 133 /сто тридесет и три/ фабрично нови леки автомобили с 4+1 места и общ пробег до 120 000 км. на автомобил за 36 /тридесет и шест/ месеца“; Обособена позиция №7 – „Наем на 30 /тридесет/ фабрично нови леки автомобили с 4+1 места и общ пробег до 200 000 км. на автомобил за 36 /тридесет и шест/ месеца“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1.Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности (за всички обособени позиции): 1.1.Предоставяне на неупотребявани МПС, отговарящи на минималните технически изисквания на възложителя. 1.2.Осигуряване за сметка на изпълнителя, през целия период на наемане, на застраховки „Гражданска отговорност” на автомобилистите и „Каско“ на МПС. 1.3.Завеждане/регистриране на застрахователни събития в представителства на застрахователя и осигуряване своевременното отстраняване на щетите през целия период на наема. 1.4.Осигуряване на регистрация на МПС. 1.5.Осигуряване на напълно идентични по марка, модел, технически параметри, оборудване и цвят МПС по съответната обособена позиция. 1.6.Извършване за сметка на изпълнителя на техническо обслужване /ТО/ и/или ремонт на предоставените МПС през целия период на наем. 1.7.Осигуряване за сметка на изпълнителя на денонощна пътна помощ за репатриране на предоставените МПС. 1.8.Осигуряване за сметка на изпълнителя, през целия период на наема, на преоборудване на МПС с летни или зимни гуми, в зависимост от сезонната необходимост. 1.9.Осигуряване за сметка на изпълнителя, през целия период на наем, на винетни стикери за движение на МПС по републиканската пътна мрежа. 1.10.Осигуряване за сметка на изпълнителя, през целия период на наема, на преминаването на МПС на годишен технически преглед /ГТП/, ако това е необходимо. 1.11.Предоставяне на възложителя, след извършване на ТО или ГТП, на информация за датата и мястото на извършване на ТО или ГТП, рег. номер на МПС и изминатия пробег. 1.12.Заплащане за сметка на изпълнителя на всички дължими данъци и такси свързани с експлоатацията на предоставените МПС. 2.Само за обособени позиции №№5, 6 и 7: Поставяне на стикери с лого на възложителя и други надписи върху МПС /брандиране/, съгласно заявка от страна на възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 5400000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата стойност на настоящата поръчка надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, предвид което следва да бъде проведена открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Посочената в раздел IV.7. от настоящото решение стойност е разпределена, както следва: За обособена позиция №1 – 367 200,00 лв. без ДДС или 440 640,00 лв. с ДДС, изчислена при максимална месечна вноска от 600,00 лв. без ДДС или 720,00 лв. с ДДС за 1 бр. МПС. За обособена позиция №2 – 118 440,00 лв. без ДДС или 142 128,00 лв. с ДДС, изчислена при максимална месечна вноска от 470,00 лв. без ДДС или 564,00 лв. с ДДС за 1 бр. МПС; За обособена позиция №3 – 468 000,00 лв. без ДДС или 561 600,00 лв. с ДДС изчислена при максимална месечна вноска от 1000,00 лв. без ДДС или 1200,00 лв. с ДДС за 1 бр. МПС; За обособена позиция №4 – 113 760,00 лв. без ДДС или 136 512,00 лв. с ДДС, изчислена при максимална месечна вноска от 790,00 лв. без ДДС или 948,00 лв. с ДДС за 1 бр. МПС; За обособена позиция №5 – 684 900,00 лв. без ДДС или 821 880,00 лв. с ДДС, изчислена при максимална месечна вноска от 1 265,00 лв. без ДДС или 1 518 лв. с ДДС за 1 бр. МПС, и максимална цена за брандиране на 1 бр. МПС от 120,00 лв. без ДДС или 144,00 лв. с ДДС. ; За обособена позиция №6 – 2 898 900,00 лв. без ДДС или 3 478 680,00 лв. с ДДС, изчислена при максимална месечна вноска от 550,00 лв. без ДДС или 660,00 лв. с ДДС за 1 бр. МПС, и максимална цена за брандиране на 1 бр. МПС от 120,00 лв. без ДДС или 144,00 лв. с ДДС, и обща максимална стойност за наем на допълнителни МПС в размер на 254 700,00 лв. без ДДС или 305 640 лв. с ДДС. ; За обособена позиция №7 – 748 800,00 лв. без ДДС или 898 560,00 лв. с ДДС, изчислена при максимална месечна вноска от 690,00 лв. без ДДС или 828,00 лв. с ДДС за 1 бр. МПС, и максимална цена за брандиране на 1 бр. МПС от 120,00 лв. без ДДС или 144,00 лв. с ДДС. Общата стойност за поставяне на стикери с лого на възложителя или други надписи върху МПС /брандиране/ по обособени позиции №№5, 6 и 7 - 16 200,00 лв. без ДДС или 19 440,00 лв. с ДДС, изчислена при максимална цена от 120,00 лв. без ДДС или 144,00 лв. с ДДС за 1 бр. МПС, като възложителят не е длъжен да усвои цялата сума за брандиране по съответната обособена позиция. Посочените стойности на поръчката по предвидените опции и обособените позиции са максимално допустими стойности, а сборът от тях е максимално допустима стойност на поръчката.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП