Версия за печат

01265-2018-0003

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РНД18-РД93-9 от дата 02.08.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 0006963270598

BG411, Столична община район Нaдежда, ул. Кирил Дрангов №55, За: Анелия Георгиева, България 1220, София, Тел.: 00359 024951798, E-mail: op@so-nadejda.com, Факс: 00359 020000000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://so-nadejda.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://so-nadejda.com/obschestveni-porchki.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изграждане на пристройка с четири класни стаи и санитарен възел към 63 ОУ „Христо Ботев“, находящо се в гр. София, кв.“Требич“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

С разработения и одобрен инвестиционен проект се цели изграждане на функционална пристройка към сградата на 63 ОУ „Христо Ботев“. Обектът e ІII /трета/ категория, съгласно разпоредбите на чл.137, ал.1, т.4, буква"б" от Закона за устройство на територията и съгласно чл.6, ал.2 т.3 от Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, издадена от Министъра на регионалното развитие и благоустройство-Д.В.бр.72/15.08.2003г.). За обекта има издадено Разрешение за строеж с № 9 от 17.02.2017г. от Главния архитект на район „Надежда“. Пристройката е разположена между две фуги с двойни стени към съществуващите обекти. Пристройката има самостоятелен вход както от уличната регулация на север, така и откъм дворното пространство на училищния двор на съществуващото училище. Главният вход на пристройката е от към уличната регулация на северната фасада и до него се стига посредством едно еднораменно стълбище. На стълбището има предвиден механизъм с платформа за инвалиди. Пристройката е проектирана на две надземни и едно подземно ниво. За вертикална комуникация в сградата служи едно двураменно стълбище и асансьор, който е съобразен с нормите за хора в неравностойно положение. В проекта се предвиждат на всеки надземен етаж да има по три помещения за WC, като едната тоалетни е за лица с намалена подвижност.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

настоящата обществена поръчка е неделима по своята същност, предвид обстоятелството, че предметът на същата е неделим и всяка една дейност от предмета е свързана с останалите, които са необходими за изпълнение на строителството. Съществува риск при разделянето на поръчката на обособени позиции, изпълнението прекомерно да се затрудни технически и/или да се оскъпи. С оглед на последното е невъзможно и нецелесъобразно разделянето на обществената поръчка на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 778604.93 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност между 270 000,00 лв. и 5 000000,00 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12-13 на ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 778 604.93лева без ДДС, а на Възложителя не са известни към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка на други поръчки за възлагане със сходен и/или идентичен предмет, чиято стойност надвишава стойността по чл. 20, ал. 1, т. 12 и 13 от ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвидената в ЗОП процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно чрез посочения вид процедура. Посредством нея се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане .

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197 и следващите от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.08.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Димитър Александров Димов

VIII.2) Длъжност

кмет