Версия за печат

00165-2017-0012

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

BG411, Министерство на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков 2А, За: Славка Горанова, България 1000, София, Тел.: 02 9217638, E-mail: s.goranova@mon.bg, Факс: 02 9882485

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?payfIkSvhYu6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р01-41 от 27.04.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2017-0012
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които Министерството на образованието и науката е бенефициент“ по обособена позиция № 4 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ необходими за изпълнението на проект BG05M2OP001-2.006-0001 „Ученически практики – Фаза 1” ОП НОИР 2014-2020 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д03-74 от 22.06.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG321, Производителна кооперация на инвалидите Царевец, ул. „Мармалийска“ № 39, България 5000, ВЕЛИКО ТЪРНОВО, Тел.: 062 621643, E-mail: pki_tzar@abv.bg, Факс: 062 520695

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на проекти и програми, по които Министерството на образованието и науката е бенефициент“ по обособена позиция № 4 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ необходими за изпълнението на проект BG05M2OP001-2.006-0001 „Ученически практики – Фаза 1” ОП НОИР 2014-2020 г.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.06.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
30333.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.07.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
30333.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Валери Иванчев Коцовски
VII.2)
Длъжност: ръководител на проект BG05M2OP001-2.006-0001 „Ученически практики – Фаза 1”, ОП НОИР 2014-2020 г., упълномощено лице съгласно Заповед № РД 09-1745 от 31.10.2016 г. на министъра на образованието и науката