00068-2018-0005
Технически редакции | ||
26.07.2018 14:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.07.2018 13:55 ч. : | 26/07/2018 10:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.07.2018 13:55 ч. : | 26/07/2018 10:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Димитровград:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG422, Община Димитровград, бул. Г.С.Раковски № 15, За: Стефка Римпопова; инж. Клавдия Тончева, България 6400, Димитровград, Тел.: 00359 039168237; 00359 039168266, E-mail: zop@dimitrovgrad.bg, Факс: 00359 039166996
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.dimitrovgrad.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://reg.dimitrovgrad.bg:8004/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: Рехабилитация на улици на територията на гр. Димитровград.
Предметът на поръчката обхваща дейностите - проектиране, авторски надзор, изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на обекта, свързани с рехабилитация на улична мрежа и съоръжения към нея на територията на гр. Димитровград с обща приблизителна площ 30 000 м2. В обхвата на поръчката са включени следните улици и прилежащи към тях съоръжения: 1. Улица Емилиян Станев от о.т. 134 до о.т.237 - директно трасе; 2. Улица към Софроний Врачански 3; 3. Улици и паркинги пред бл. 13 и 15 на Емилиян Станев и на ул. Химик; 4. Улици и паркинги пред бл. 17 и 19 на Емилиян Станев и на ул. Неофит Бозвели 2 и 4; 5. Улица Христо Г. Данов от о.т.361 до кръстовище с ул. Патриарх Евтимий; 6. Паркинг пред бл.2 на ул. Христо Г. Данов; 7. Улица Патриарх Евтимий от о.т. 179 до о.т.344; 8. Паркинги пред бл. Патриарх Евтимий 7,11 и 13; 9. Улица пред бл.15 на Патриарх Евтимий; 10. Улица Захари Зограф от о.т. 607 до 707; 11. Паркинг пред бл. 17,18,19,20,24,25 и 31 на ул. Захари Зограф; 12. Паркинг пред парк Марица.
НЕ
НЕ
НЕ
На основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП възложителят преценява, че предметът на настоящата обществена поръчка няма да бъде разделян на обособени позиции. В обхвата на изпълнение попадат части от уличната мрежа и прилежащи към нея съоръжения и евентуалната работа на повече от един изпълнител ще доведе до затруднение на пътното движение, разполагане на множество техника и цялостно комплициране на строително-ремонтния процес. Съгласно Техническата спецификация се предвижда изготвяне на работен проект и в последствие изпълнение на СМР по рехабилитация на части от улична мрежа (улици, тротоари и водопровод), както следва: 1. Улица Емилиян Станев от о.т. 134 до о.т.237 - директно трасе; 2. Улица към Софроний Врачански 3; 3. Улици и паркинги пред бл. 13 и 15 на Емилиян Станев и на ул. Химик; 4. Улици и паркинги пред бл. 17 и 19 на Емилиян Станев и на ул. Неофит Бозвели 2 и 4; 5. Улица Христо Г. Данов от о.т.361 до кръстовище с ул. Патриарх Евтимий; 6. Паркинг пред бл.2 на ул. Христо Г. Данов; 7. Улица Патриарх Евтимий от о.т. 179 до о.т.344; 8. Паркинги пред бл. Патриарх Евтимий 7,11 и 13; 9. Улица пред бл.15 на Патриарх Евтимий; 10. Улица Захари Зограф от о.т. 607 до 707; 11. Паркинг пред бл. 17,18,19,20,24,25 и 31 на ул. Захари Зограф и 12. Паркинг пред парк Марица. В този смисъл предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности.
НЕ
V: Мотиви
Обществената поръчка се възлага по реда на чл.18, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 ЗОП. Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на прогнозна стойност в диапазона от 270 000 лева без ДДС до 5 000 000 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал.1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая, прогнозната стойност на обществена поръчка е 2 708 000 лв. без ДДС. Тъй като общата стойност на поръчката надвишава стойността по чл. 20, ал.3, т. 1 от ЗОП и предвид обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне“, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Този ред за възлагане в най-голяма степен гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Главадвадесет и седма, чл. 197 от ЗОП. Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренциятав 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
26.07.2018 г.
VIII: Възложител
Иво Тенев Димов
Кмет на Община Димитровград