Версия за печат

00276-2015-0009

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121396123

BG411, Български пощи ЕАД, ул. Академик Стефан Младенов №1, За: А.Маркова, България 1700, София, Тел.: 0359 29493233, E-mail: a.markova@bgpost.bg, Факс: 0359 29625329

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgpost.bg/bg/zop/.

I.4) Основна дейност

Пощенски услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-22-1 от 27.08.2015 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00276-2015-0009
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на " Български пощи" ЕАД с 5 обособени позиции: Позиция 1 – „Доставка на хартиени пликове; Позиция 2 - „Доставка на специализирани канцеларски материали ; Позиция 3 - „Доставка на общ вид канцеларски материали ; Позиция 4 -Доставка на компютърни консумативи и периферия; Позиция 5 -Доставка на консумативи за пощенски клейма и печати


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 74 от 22.03.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско Шосе №139, България 1784, София, Тел.: 02 9623195, E-mail: alexandra.alexandrova@office1.bg, Факс: 02 9625329

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за нуждите на " Български пощи" ЕАД с 5 обособени позиции. Позиция № 4 " Компютърни консумативи и периферия"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

22.03.2016 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
12336.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.07.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
10366.99 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 310.88 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Забава в доставките по заявка 95-К-16/11.05.2016 г.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.07.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Деян Стоянов Дънешки
VII.2)
Длъжност: Главен Изпълнителен Директор